Tallinna Bekkeri sadamasse kavandatav naftaterminaal on järjekordne kont riigikogu ja Tallinna linnavolikogu opositsiooni hambus. Parempoolsete ja Mõõdukate liidri Toivo Jürgensoni juhtimisel on opositsioon asunud tõestama, et läbi Tallinna ei tohi naftaronge käima panna. Kust võibki eksmajandusminister teada, et Kopli poolsaarel on naftasadam nii Scantransil kui Dekoilil juba olemas ning Orenburgnefti terminaal suurendaks vedelkütuse vedu Kopli kaudu vaid kuuendiku võrra. Mure keskkonna pärast on muidugi õilis, kuid võimuvõitluse tuhinas ei maksaks tähele panemata jätta, et just seoses kavandatava terminaaliga on päevakorras Kopli raudtee ja piirkonna keskkonnakaitselise infrastruktuuri korrastamine.
Kurb, et Vana-Viru tänavas ei aeta niivõrd linna asju kui jagatakse pirukat, mille jämedam ots on Toompeal. Jääb loota, et potentsiaalsed investorid peavad võimukoridorides toimuvat äpardunud naljaks, mitte tõsiseks ohuks oma rahakotile.
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.