Kaubamaja turundusdirektori Georgi Viiese sõnul tahetakse senine logo ja kaubamärk Tallinna Kaubamaja välja vahetada, kuna need on liiga Tallinna-kesksed ning neid on väljaspool Tallinna ja Eestit raske kasutada.
Konkursile esitatavate tööde põhitingimus on see, et neid oleks võimalik rahvusvaheliselt kasutada, ütles Viies.
Tema ütlust mööda tahab kaubamaja uue logo ja kaubamärgi kasutusele võtta võimalikult kiiresti.
Konkursi preemiafond on 60 000 krooni, sellest peapreemia võitnud töö looja saab 30 000 krooni, ülejäänud raha jagatakse ära veel kolme huvitavama töö vahel. Töid hindavad Tallinna kaubamaja, disainerite liit ja patendibüroo Moorlat & Co. Konkursi tulemused selguvad juuli keskel.
Tallinna kaubamaja Helsingi projekti juhi Vello Tamme sõnul on aprillis Helsingis avatud kaubamaja filiaali esimese kuu majandustulemused olnud ootuspärased ja Helsingi filiaali tööga võib rahule jääda. Esimese kuu majandustulemusi ei soostunud Tamm avalikustama.
Selle aasta lõpuni ehk üheksa kuu käibeks plaanitakse 17 miljonit Soome marka (~ 45 miljonit krooni). 30 miljoni kroonine investeering Helsingi projekti käivitamisse peaks kaubamaja äriplaani kohaselt end ära tasuma vähem kui viie aastaga.
Tallinna kaubamaja laienemiskava elluviimiseks asutatud Tallinna Kaubamaja Suomi OY rendib Helsingi kesklinnas 1200 ruutmeetri suurust müügipinda Vestio kaubamajalt. Tallinna Kaubamaja Suomi aktsiakapital on 900 000 Soome marka ja see kuulub täielikult ASile Tallinna Kaubamaja. Helsingi filiaalis töötab 21 inimest.
Tallinna kaubamaja eelmise aasta netokäive oli 494 ja puhaskasum 28,8 miljonit krooni.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.