Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toyota kurvasilmne Corolla
Seni on Corolla tootmis- ja marketingistrateegia olnud enam-vähem sama kogu maailmas, nüüd tuleb turule kolm teineteisest täiesti erinevat versiooni -- üks Aasia, teine Põhja-Ameerika ja kolmas Euroopa tarvis.
Mudelivalikusse hakkab kuuluma 3-ukseline järskpära, 4-ukseline sedaan, 5-ukseline universaal ja 5-ukseline laugpära. Mootorid jäävad põhiolemuselt samaks, mis praegu, kuid teevad läbi uuenduskuuri.
Toyota loobub uuel Corollal seni kasutatavatest tähtnimedest (XLi, GLi, Si). Uus Corolla-põlvkonna põhimudel hakkab kandma nime «Terra», luksmodifikatsioon saab nimeks «Luna».
Uue Corolla sportlikumale mudelile (mõnevõrra ootamatult piirdutakse sel mudelil vaid 1,4-liitrise mootoriga) jääb siiski tähtnimetus, kuid erinevalt seni kasutatud lühendist Si saab nimeks G6 (arv näitab, et kasutusel on kuuekäiguline käigukast).
Väliselt on märkimisväärseimaks muudatuseks ümarate esitulede kasutuselevõtt. Kärge meenutav radiaatorivõre on põhimõtteliselt tuttav Toyota Celicalt ja RAV4-lt. Muudatusi on ka tagaosas, luukpäraversioon meenutab mõnevõrra näiteks kolmeukselist Honda Civicut, viieukselise külgvaade aga Saab 900.
Uuest Corollast saab vaatamata jaapani nimele Euroopa auto -- laugpäraversiooni hakatakse tootma Inglismaal Burnastonis juba järgmisel aastal. 1998.aasta müügimahuks on planeeritud 160 000 autot.