• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 30.05.97, 01:00

Toyota kurvasilmne Corolla

Seni on Corolla tootmis- ja marketingistrateegia olnud enam-vähem sama kogu maailmas, nüüd tuleb turule kolm teineteisest täiesti erinevat versiooni -- üks Aasia, teine Põhja-Ameerika ja kolmas Euroopa tarvis.
Mudelivalikusse hakkab kuuluma 3-ukseline järskpära, 4-ukseline sedaan, 5-ukseline universaal ja 5-ukseline laugpära. Mootorid jäävad põhiolemuselt samaks, mis praegu, kuid teevad läbi uuenduskuuri.
Toyota loobub uuel Corollal seni kasutatavatest tähtnimedest (XLi, GLi, Si). Uus Corolla-põlvkonna põhimudel hakkab kandma nime «Terra», luksmodifikatsioon saab nimeks «Luna».
Uue Corolla sportlikumale mudelile (mõnevõrra ootamatult piirdutakse sel mudelil vaid 1,4-liitrise mootoriga) jääb siiski tähtnimetus, kuid erinevalt seni kasutatud lühendist Si saab nimeks G6 (arv näitab, et kasutusel on kuuekäiguline käigukast).
Väliselt on märkimisväärseimaks muudatuseks ümarate esitulede kasutuselevõtt. Kärge meenutav radiaatorivõre on põhimõtteliselt tuttav Toyota Celicalt ja RAV4-lt. Muudatusi on ka tagaosas, luukpäraversioon meenutab mõnevõrra näiteks kolmeukselist Honda Civicut, viieukselise külgvaade aga Saab 900.
Uuest Corollast saab vaatamata jaapani nimele Euroopa auto -- laugpäraversiooni hakatakse tootma Inglismaal Burnastonis juba järgmisel aastal. 1998.aasta müügimahuks on planeeritud 160 000 autot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele