• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toyota kurvasilmne Corolla

    Seni on Corolla tootmis- ja marketingistrateegia olnud enam-vähem sama kogu maailmas, nüüd tuleb turule kolm teineteisest täiesti erinevat versiooni -- üks Aasia, teine Põhja-Ameerika ja kolmas Euroopa tarvis.
    Mudelivalikusse hakkab kuuluma 3-ukseline järskpära, 4-ukseline sedaan, 5-ukseline universaal ja 5-ukseline laugpära. Mootorid jäävad põhiolemuselt samaks, mis praegu, kuid teevad läbi uuenduskuuri.
    Toyota loobub uuel Corollal seni kasutatavatest tähtnimedest (XLi, GLi, Si). Uus Corolla-põlvkonna põhimudel hakkab kandma nime «Terra», luksmodifikatsioon saab nimeks «Luna».
    Uue Corolla sportlikumale mudelile (mõnevõrra ootamatult piirdutakse sel mudelil vaid 1,4-liitrise mootoriga) jääb siiski tähtnimetus, kuid erinevalt seni kasutatud lühendist Si saab nimeks G6 (arv näitab, et kasutusel on kuuekäiguline käigukast).
    Väliselt on märkimisväärseimaks muudatuseks ümarate esitulede kasutuselevõtt. Kärge meenutav radiaatorivõre on põhimõtteliselt tuttav Toyota Celicalt ja RAV4-lt. Muudatusi on ka tagaosas, luukpäraversioon meenutab mõnevõrra näiteks kolmeukselist Honda Civicut, viieukselise külgvaade aga Saab 900.
    Uuest Corollast saab vaatamata jaapani nimele Euroopa auto -- laugpäraversiooni hakatakse tootma Inglismaal Burnastonis juba järgmisel aastal. 1998.aasta müügimahuks on planeeritud 160 000 autot.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peapiiskop emeeritus: peame moraalselt toime tulema
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
JPMorgani analüütik: aktsiahinnad ronivad august välja
JPMorgan Chase & Co mõjuka analüütiku Marko Kolanovici sõnul tõusevad aktsiahinnad tagasi ja majanduslangust tänavu ei tule.
JPMorgan Chase & Co mõjuka analüütiku Marko Kolanovici sõnul tõusevad aktsiahinnad tagasi ja majanduslangust tänavu ei tule.
Kristi Saare juhtidele: sul on juba piisavalt, aita nüüd teisi
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.
Muljetavaldav debüüt: uus Range Rover Sport näitas närvekõditava etteaste käigus oma tegelikku võimekust
Uus Range Rover Sport seljatas oma ülemaailmse debüüdi raames järjekordse närvekõditava väljakutse, ronides Islandil üle maailma suurima omataolise Karahnjukari tammi, pistes samal ajal rinda 750 tonni minutis langevate veevoogudega. Kriitilistel hetkedel haarduvuse kadumine tähendanuks uue sportliku linnamaasturi roolis istunud James Bondi ametlikule kaskadöörile Jessica Hawkinsile 90-meetrist langust tammi ülevoolukanali põhja.
Uus Range Rover Sport seljatas oma ülemaailmse debüüdi raames järjekordse närvekõditava väljakutse, ronides Islandil üle maailma suurima omataolise Karahnjukari tammi, pistes samal ajal rinda 750 tonni minutis langevate veevoogudega. Kriitilistel hetkedel haarduvuse kadumine tähendanuks uue sportliku linnamaasturi roolis istunud James Bondi ametlikule kaskadöörile Jessica Hawkinsile 90-meetrist langust tammi ülevoolukanali põhja.
Boroditš: ma ei tea, mida ma valesti tegin, aga ärge muretsege, mina saan hakkama
Viimast päeva ametis olev Tallinna Linnatranspordi (TLT) juhatuse esimees Deniss Boroditš kinnitas intervjuus, et ta tunneb ennast hästi ning hindab kõrgelt oma teadmisi ja oskusi. Samas ei tea ta, mida tegi valesti, et linnapea teatas usalduse kaotamisest.
Viimast päeva ametis olev Tallinna Linnatranspordi (TLT) juhatuse esimees Deniss Boroditš kinnitas intervjuus, et ta tunneb ennast hästi ning hindab kõrgelt oma teadmisi ja oskusi. Samas ei tea ta, mida tegi valesti, et linnapea teatas usalduse kaotamisest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.