• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 19.08.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rangemad nõuded Saksamaale lubatavatele bussidele

Praeguse seisuga tohib alates uuest aastast Saksamaale sõita vaid 49 Eestis registreeritud autobussi. Ülejäänud ei vasta Saksamaal kehtestatavatele uutele saasteaine sisalduse ja mürataseme piirväärtustele.
Uuest aastast ei lase Saksamaa oma territooriumile busse, mis ei vasta vähemalt EURO 0 tehnilistele nõuetele. Nõuetele vastavus tuleb kinnitada sertifikaadiga. Kui bussil taoline sertifikaat puudub, peab suutma bussi registreerimisdokumentidega tõestada, et buss on valmistatud pärast 1990. aasta 1. oktoobrit. Kuigi Eestis on rahvusvaheliste vedude litsentsiga praegu 177 bussi, mille vanuseline piirang on 15 aastat, sobib neist Saksamaa uute nõuetega vaid 49 bussi.
Veelgi rangemaks muutuvad saasteaine sisalduse ja mürataseme piirväärtuse nõuded Saksamaale lubatavatele bussidele 2001. ja 2004. aastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele