• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hinnapakkumused täiskoorma kanakoibade transpordiks Tallinnast Moskvasse

    Ekspedeerijale esitatud tingimused: vedu uksest ukseni, vajalik TIR
    Nurk TS
    Hind:- 27 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 5--7 päeva
    Veoaeg:- 3 päeva
    Maksetingimused:- maksmine 7 päeva jooksul pärast transpordidokumentide esitamist
    Märkused:- vedu külmikuga
    EE Trans
    Hind:- 27 500 kr
    Etteteatamisaeg:- 7 päeva
    Veoaeg:- 4 päeva
    Maksetingimused:- 14 päeva jooksul
    Märkused:- vedu külmutushaagisega
    Meoni Parsek
    Hind:- 30 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 3--5 päeva
    Veoaeg:- 3--4 päeva
    Maksetingimused:- tasumine 10 päeva jooksul
    Märkused:- hind sisaldab TIRi
    Skaneksped
    Hind:- 30 000--31 000 kr
    Etteteatamisaeg:- 2--3 päeva
    Veoaeg:- 1--2 päeva
    Maksetingimused:- 0--30 päeva, sõltuvalt tellija reitingust
    Ekspertarvamus
    Ekspedeerijatel suurt tööd selles valdkonnas ei ole. Hinnad on Venemaale sõitvatel autovedajatel (külmikutega sinna sõitvaid autofirmasid ei ole enam palju järgi jäänud) ühtlaselt 27 000 krooni. Ka tellijad on nõus maksma täpselt 27 000 krooni. Ekspedeerijal ei ole Venemaale koorma ekspedeerimisel võimalik saada 3000kroonist ekspedeerimistasu. Tellijad, kes on võimelised Venemaale oma kaupa müüma, teavad ise sinna sõitvaid vedajaid ja on otsekontaktis.
    Kui piiril tekib tollil vähimgi kahtlus kauba saaja ausas soovis maksta riigile kõik maksud, siis suunatakse auto automaatselt «t?ornaja krjazi», mis on kahtlusaluste autode terminaal. Sellega kaasnevad paratamatult lisakulud tellijale. Koorem laetakse maha külmterminaali. Moskva külmterminaali hind on väga kõrge.
    Kui on tegemist kallima või likviidsema koormaga, võib tekkida tollil kahtlus maksupettuse osas. Võimatu on anda ühest valemit pääsemaks tolli kahtluse alt. Kuid suuremad külmikautode tarbijad (näiteks piimakombinaadid) on hakanud aru saama, et igaühele Moskvas oma kaupa ei müüda, vaid ainult nendele klientidele, kelle äri puhtuses ollakse veendunud.
    Augustis Moskvas arestitud ligi 30 veokit veohindasid mõjutanud ei ole. Küll tekkis aga kõigil eelarvamus kanakoibade suhtes. Tegelikult ei ole asi kaubaartiklis, vaid kauba saajas, armee ja laevastiku abistamise fondis.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
USA börs jätkas tõusu
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Eesti aasta auto valimisel ruulisid “elektrikad”
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Ehitusettevõtete TOP: hinnatõusud pole enam järsud, vaid igapäevased
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.