• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ohtlikul veol mitmekordne hind

    Hinnapakkumused 1 EURi taimekaitsevahendite transpordiks Tallinnast Kiievisse
    - Taimekaitsevahendid kuuluvad ohtlike veoste klassi 6.1 (mürgised ained), vedu toimub uksest ukseni.
    EE Trans
    - Hind: 11 800 kr
    - Etteteatamisaeg: 1 päev
    - Veoaeg: 14 päeva
    - Maksetingimused: krediit 14 päeva Skaneksped
    - Hind: 6000--12 000 kr
    - Etteteatamisaeg: 3--5 päeva
    - Veoaeg: 5 päeva
    - Maksetingimused: makseaeg sõltuvalt tellija reitingust 0--30 päevaKommentaar- Suur hinnakõikumine. Skanekspedi pakutud hinna järgi võib 1 EURi taimekaitsevahendite vedu Tallinnast Kiievisse maksta 6000 krooni või ka kaks korda niipalju. Firma tegevdirektori Üllar Lainela sõnul on jäetud hinnas ruumi autovedajate meelitamiseks.- Eestis on mõni üksik Ukrainasse sõitev veofirma, kelle autopargis on ADRi nõudele vastav masin. Lainela ütlusel on piltlikult väljendudes vaja leida autojuht, kellel on blondid juuksed, kelle autol on kollane tent ja kes on kodus ning vaba. Pärast nii erakordse leiu avastamist peab olema võimalus talle pakkuda hinda, millega ta on nõus kohe Ukrainasse sõitma ka pooltühja autoga.- Kliendil on sellise pakkumuse puhul võimatu arvestada ette transpordikulude eelarvet.- Pikk veoaeg. EE Trans on määratlenud kindla hinna ja otsib veo korraldamiseks abi teistsuguselt lahenduselt. Tavapärase viie päeva asemel võtab EE Transiga 1 EURi taimekaitsevahendite saatmine Ukraina pealinna aega 14 päeva. Pika veoaja põhjus on terminaalide süsteemi kasutamine.- Tallinna terminaalist saadetakse kaup kõigepealt Leedu terminaali. Seal pannakse taimekaitsevahenditega euroalus ootama koorma kogunemist. Võimalus, et Eesti, Läti ja Leedu pealt täiaskoorem ADRi nõudega kaupa kiiremini kokku kogutakse, on ju suurem, kui koorma komplekteerimisel ainult Eestile lootes.- Määrake lisakulude kandja. Ida-Euroopa maades on tavaline, et kohalikud ametnikud väänavad seadusi selliselt, et aeg-ajalt tuleb tasuda ootamatuid trahve ja osta senitundmatuid lubasid. ADR-kaupade puhul on ametnikel vabatõlgenduste võimalusi eriti rohkelt, kuna seadusega nõutakse tavavedudel tundmatute lubade olemasolu ja tingimuste täitmist (vt kõrvalolevat tabelit).- Alguses kokkulepitud veohinna kasvamise vältimiseks peab klient veolepingusse kirja panema, kelle kanda jäävad transpordi käigus tekkivad lisakulud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Romek Kosenkranius: kolm probleemi, mille lahendamine toob investeeringud suvepealinna
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kinnisvara areneb – tahaks ka sellest osa
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Venipak avab Eestis kaks uut pakisorteerimise keskust
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Raadiohommikus: kaua tants kinnisvaraturul ja pinged tööturul veel kestavad?
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.