Erinevalt uute sõiduautode müügist, mille novembrikuine börsikrahh viis 27% võrra alla, jäi tarbesõidukite (veoautod, kaubikud, bussid) müügiarv varasemate kuudega võrreldes samale tasemele. Oktoobrikuine rekord jäi küll 29 auto kaugusele, kuid novembrikuus müüdud 259 tarbesõidukit jääb edukuselt teisele kuule sel aastal -- septembrile -- alla vaid ühe autoga.
Oma osa on selles Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsiatsiooni ERAA hiigeltehingul -- 200 raskeveoki ostul, mis mõjutab veokimüüki veel mitmel lähikuul.
Esimese suurema partiina jõudis novembris kohale 67 Scaniat ja see on peapõhjus, miks esmakordselt jõudis tabeli tippu raskeveokite müüja ja miks november seniste parimate kuudega samale tasemele jäi. Piirdunuks Scania tavapärase kümmekonna autoga, olnuks ka veokimüük tagasi kevadises seisus.
Tänaseks on 67 Scaniale lisandunud ka esimesed partiid konkurentidelt.
Rahvusvaheliste autovedajate assotsiatsiooni vahendusel tehtud autoost parandab juba detsembris ka Volvo ja Mercedese positsiooni.
Seotud lood
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
Omanik: “Ei ole kantimine!”
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele