• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 26.01.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA õlle võit T?ehhi õlle üle

Halduskohus nentis, et mõlemad õlletootjad olid keeldunud ekspertiisist selgitamaks, kelle kaubamärk on Eestis tuntum, mistõttu ka kohus ei lähtunud otsuse tegemisel sellest. Patendiamet registreeris Anheuser Buschi nimele kaubamärgi Bud oktoobris 1992 ja Budejovicky Budvari nimele kaubamärgi Budvar jaanuaris 1994 prioriteediga alates 1954. aastast. T?ehhi õlletootja taotlus registreerida tema nimele kaubamärk Bud laekus patendiametile märtsis 1993.
Asjaolu, et kaubamärgid Bud ja Budvar on sarnased, ei saa halduskohtu meelest iseenesest olla kaubamärgi registreerimisest keeldumise või registreerimise kehtetuks tunnistamise aluseks. Kaubamärgiseadus kõneleb vaid kaubamärkide äravahetamiseni sarnasusest.
Kohus leidis, et apellatsioonikomisjoni väide, nagu seostuks Eesti tarbijale Anheuser-Bushi Budi õlu T?ehhi Budvari õlle tootjaga, ei ole millegagi tõendatud. Ühtaegu juhiti tähelepanu sellele, et apellatsioonikomisjon pole oma otsuses põhjendanud, mis alusel kaubamärkide sarnasust on vaadeldud. Ka jättis apellatsioonikomisjon näitamata, mis tingis Anheuser-Buschi juba registreeritud kaubamärgi Bud kehtetuks tunnistamise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele