• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 14.08.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõrged protsendid ei kukuta kaubikumüüki

Ehkki sõiduautode müük tegi juulis liisinguintresside tõusu mõjul vähikäiku, ei kajastunud pingestunud finantsseis kuigivõrd kaubikute müügis. Tõsi, selles, et kogusumma ei vähenenud, vaid isegi pisut kasvas, on suurim teene Volkswagenil, mille väikeveokeid müüdi eelmisel kuul 19 võrra enam, ja Mercedesel, kelle suuri kaubikud läks kaubaks 10 rohkem kui kuu aega varem.
Kokkuvõttes jäi nii sõiduauto baasil ehitatud väikekaubikute kui ka suurte kaubabusside müük juulis võrreldes juuniga praktiliselt samale tasemele (kasv vastavalt 4 ja 5 auto võrra).
Väikekaubikutest on turuliidriks tõusnud Volkswagen Caddy. Suurte kaubikute konkurentsis on samamoodi pikalt eest ära läinud Mercedes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väikekaubikute müügil on viimastel kuudel stabiilse 20 auto taseme saavutanud Peugeot. Kolmandat kohta hoiab veel Ford, kuid viimastel kuudel pole see automark selles klassis millegagi silma paistnud -- seni müüdud 77 autost langeb tervelt 49 märtsikuule. Fordi kolmas koht pole siiski veel ohus, sest millegagi ei hiilga ka jälitajad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele