Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas taastada kliendi usaldus kindlustusturu vastu?

    Eks seal, kus juba midagi käest ära libisemas, on väga raske midagi soovitada. Kuid peaks ikka jälgima neid põhimõtteid, millest oleme paljude kuude jooksul rääkinud -- kindlustus on tegelikult inimese elus ikka hirmus tähtis asi. Tegu on kalli ettevõtmisega.
    Eestis peab olema korralik kindlustusseadus. Peab käsitlema asju ka tarbijakaitse seisukohalt -- klient ei tohi sattuda olukorda, kus ta paremas usus, kaitstes ennast, oma tulusid ja vara, ei oska enam käituda. Tõsine on seltsi iga kvartaalne aruanne inspektsioonile oma finantsmajanduslikust olukorrast. Peaks vaatama ka ELis välja kujunenud mängureegleid. Seal on kliendi kaitse mured läbi elatud.
    Uute lepingute sõlmimisel tuleb kliendil hoolega vaadata firma tausta, omanikeringi. Ja peab tajuma ka oskusteavet, mida firma kannab. Ei tohi teha kindlustuslepinguid ülepeakaela.
    Ilmselt võtab aega, et usaldus tagasi tuleks. Polarisega hakkab ka nagu juba üle saama, tegelikult oli see ju õnnestunud tegevus inspektsiooni poolt, et Polaris- Vara lepingud läksid Sampole üle ja keegi tegelikult hoolimata ajutistest tõrgetest eriti ei kannatanud. Kui selgus saabub Polaris-Elu osas ja AB Groupiga, siis peaks ju mingi tuli juba paistma hakkama kusagil silmapiiril.
    Teiste puhul, kellel siin kõikumisi oli, on tekkinud selgus, kes on omanikud, ja nad on nagu katuse alla saanud.
    Kui ma lähen täna ja mul on vaja sõlmida kindlustusleping, siis tõenäoliselt pöördun ma seltsi poole, kelle omanikering on kindel, kes on tuntud ja kellel ei ole olnud viimasel ajal mingeid skandaale. Kasvõi tuleks seltsist nõutada välja tema aastaaruanne ja bilansid ja pilk sinna peale heita.
    Me oleme teinud valiku klientide jaoks firmadest, kellesse meil on usku, et ka 30 aasta pärast meil ei ole põhjust hakata kliendi ees silmi pööritama. Et sorry, juhtus nii, et seda firmat enam ei ole.
    Tuleb tunnistada seda, et firmad, kellele me saame täna panustada, on oma algkapitalilt pärit väljastpoolt Eestit. Päris Eesti oma kapitalil seltsid varem või hiljem kas kukuvad kokku või oskavad ennast maha müüa lääne huvitatud pooltele.
    Inimesel aga, kes tahab täna raha korjata, peab arusaamine olema, kelle kätte ta raha annab. Kes on tema taga, kust on tulnud kapital.
    Usalduse minu jaoks tekitab selliste pikaajaliste omanike taust, kelle kohta ma tean, et firma on sel alal tegelenud juba 150 aastat. Tõenäoliselt on ta mitmeid põlvkondi juba edukalt maha matnud koos lepingute lõpetamistega. Siis ma arvan, et äkki saavad nad minu eluajal ka veel hakkama. Neil on traditsioon, nad ei tegutse uisapäisa ja nad saavad hakkama.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.