• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • 28.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota loobus kurvasilmsusest

Vaid paar aastat tootmises olnud kurvasilmne Toyota Corolla muutis oma näoilmet, vahetades ümarad esituled välja kaheosalise tuledepaneeli vastu.
Toyota Corolla uus tuledepaneel erineb klass kogukama Avensise omast vaid eraldi asetsevate suunatulede poolest, muus osas on sarnasus täiesti ilmne. Iluvõre tulede vahel pole siiski Avensisega võrreldav, mistõttu pole ka hirmu, et võhik kaks erinevat mudelit omavahel segi ajaks. Corolla tagaosas muudatusi pole tehtud, küll aga on kõik keremudelid paar sentimeetrit pikemad.
Lisaks esiosale on muudetud ka Corolla sisemust. Kõrgel asunud raadiopesa asendab sisseehitatud RDS-raadio, mis kuulub põhivarustusse ning mida saab valida vastavalt soovile kas kassett- või CD-mängijaga. Raadiohäälestust näitav ekraan sisaldab lisaks ka kella ja välistemperatuuri näitu ning sõidu- ja kütusekulu jälgivaid parameetreid, mis on väike-keskklassi auto baasvarustuse juures üsna harvaesinev.
Pisemaid muudatusi on auto juures veelgi: uued istmed pakuvad rohkem külgtuge kui eelmised, parandatud on heliisolatsiooni, tugevdatud on tagavedrustust, ABS- pidurid koos jõujaotussüsteemiga (EBD) on baasvarustuses, kere on muudetud korrosioonikindlamaks jne.
Veel oleks võinud lihtsama varustusega Linea Vegal olla juures küljepeeglite käsitsi reguleerimine salongist. Kõrgema varustusega autodel on peeglid elektrilised, Linea Vega puhul ei jää üle aga muud, kui käsi aknast välja pista ja peegliklaasid näpuga paika lükata. Tänapäeva autode võimaluste juures tundub see aga lausa harukordselt ebameeldiva tegevusena.
Suuremate muutuste hulka võib veel arvata uued mootorid. Varasemate 1,3- ja 1,6-liitriste asemel on 1,4- ja 1,6-l VVTi mootorid, millel võimsust vastavalt 97 ja 110 hobujõudu. Diiselvariante esialgu saadaval ei ole, kuid aasta teisel poole jõuavad müügile Toyota uue põlvkonna CDI diiselmootorid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele