• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 28.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota loobus kurvasilmsusest

Vaid paar aastat tootmises olnud kurvasilmne Toyota Corolla muutis oma näoilmet, vahetades ümarad esituled välja kaheosalise tuledepaneeli vastu.
Toyota Corolla uus tuledepaneel erineb klass kogukama Avensise omast vaid eraldi asetsevate suunatulede poolest, muus osas on sarnasus täiesti ilmne. Iluvõre tulede vahel pole siiski Avensisega võrreldav, mistõttu pole ka hirmu, et võhik kaks erinevat mudelit omavahel segi ajaks. Corolla tagaosas muudatusi pole tehtud, küll aga on kõik keremudelid paar sentimeetrit pikemad.
Lisaks esiosale on muudetud ka Corolla sisemust. Kõrgel asunud raadiopesa asendab sisseehitatud RDS-raadio, mis kuulub põhivarustusse ning mida saab valida vastavalt soovile kas kassett- või CD-mängijaga. Raadiohäälestust näitav ekraan sisaldab lisaks ka kella ja välistemperatuuri näitu ning sõidu- ja kütusekulu jälgivaid parameetreid, mis on väike-keskklassi auto baasvarustuse juures üsna harvaesinev.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pisemaid muudatusi on auto juures veelgi: uued istmed pakuvad rohkem külgtuge kui eelmised, parandatud on heliisolatsiooni, tugevdatud on tagavedrustust, ABS- pidurid koos jõujaotussüsteemiga (EBD) on baasvarustuses, kere on muudetud korrosioonikindlamaks jne.
Veel oleks võinud lihtsama varustusega Linea Vegal olla juures küljepeeglite käsitsi reguleerimine salongist. Kõrgema varustusega autodel on peeglid elektrilised, Linea Vega puhul ei jää üle aga muud, kui käsi aknast välja pista ja peegliklaasid näpuga paika lükata. Tänapäeva autode võimaluste juures tundub see aga lausa harukordselt ebameeldiva tegevusena.
Suuremate muutuste hulka võib veel arvata uued mootorid. Varasemate 1,3- ja 1,6-liitriste asemel on 1,4- ja 1,6-l VVTi mootorid, millel võimsust vastavalt 97 ja 110 hobujõudu. Diiselvariante esialgu saadaval ei ole, kuid aasta teisel poole jõuavad müügile Toyota uue põlvkonna CDI diiselmootorid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele