Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kampaania edukus sõltub ettevõtte allüksuste kaasamisest

    Turunduskampaania ettevalmistamise all mõeldakse üldiselt eelkõige turundusosakonna vastutusalasse kuuluvat tegevust, mille eest turundusosakond siis ainuisikuliselt vastutab. Tihti kogetakse seda kui turundusosakonna ülesannet, millega teistel organisatsiooni allüksustel pole vähimatki pistmist.
    Kampaania ettevalmistamine projektijuhtimise kuldtõdesid arvesse võttes tähendab aga seda, et vaja on juhtida protsessi kui sellist, seega kampaania ideed tuleb vahendada ka teistele firma allüksustele, saada neilt tagasisidet ja vastavalt sellele luua tervik, mille eesmärk on tarbijaga efektiivse suhtluse jätkuv arendamine. Protsesside juhtimine eeldab alati suhtlemist, oma ideede kaitsmist ja suhtlemine on kahepoolne, mis omakorda tagab tagasiside ja annab kindluse idee õigsuses või paneb rohkem pingutama uue idee väljamõtlemisel ja argumentide leidmisel.
    Kui turundusosakonnalt oodatakse kampaania ettevalmistamist ja läbiviimist ja turundusosakond ise ei etenda integreerivat rolli teiste allüksuste (eriti müügiosakonna) kaasamiseks, on üldjuhul organisatsioonipoolne tagasiside pehmelt öeldes ainult kriitika.
    Siit ka probleem, mille üle paljud turundusinimesed kurdavad, et nende tööd ei osata organisatsioonis piisavalt hinnata ja turundus ongi teiste organisatsiooniliikmete silmis muidusööja rollis, kes kulutab palju raha ja käegakatsutavat kasu ei too.
    Projektijuhtimine ehk pigem protsessijuhtimine annab võimaluse mõelda kampaania ettevalmistamisel ka teiste allüksuste kaasamisele, mis omakorda tekitabki olukorra, kus organisatsioon tervikuna liigub eesmärgi poole (eeldades, et kõik teavad, millised on eesmärgid) ja tunnetab oma osavõtuga, et idee on ühine. Paljud on nõus rohkem pingutama arusaadavate eesmärkide kui kaugete ja abstraktsete nimel.
    See kõik kehtib siiski ainult sellises olukorras ja organisatsioonis, kus tegeletakse strateegilise planeerimise, eesmärkide püstitamise ja järelevalvega süstemaatiliselt.
    Kui turundusosakond tegeleb ainult n-ö pastapliiatsite tellimisega ja ainus eesmärk on need võimalikult odavalt kätte saada, on sellisest meetodist raske kui mitte võimatu rääkida.
    Seega kampaania ettevalmistamine ja läbiviimine ning analüüs on üks turundusosakonna tegevustest, mis baseerub organisatsiooni eesmärkidel ja visioonidel. Kampaania on suhtlemine kliendiga ja tihti me ei mõista hea käitumise vajalikkust ja ka sellest on vähe, kui seda vajalikkust mõistab ainult turundusosakond. Seega mida edukamalt suudab turundusosakond teisi allüksusi (eelkõige müügi-, finantsosakonda) integreerida ja protsessi haarata, seda edukam on kampaania. Sest iga hea idee ei too veel edu, kui see idee ellu ei rakendu ja sellest aru ei saada.
  • Hetkel kuum
Teadlane: kuidas päästa noored passiivsusest
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
Ebalus voogedastuse kasumlikkuse suhtes sundis USA indeksid külgsuunas liikuma
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Ehkki Disney teatas, et on suutnud voogedastusega esimeses kvartalis kasumisse jõuda, ei ole kogu selle ärisuuna kasumlikkus sugugi veel kindel, mis oli ka üks põhjusi, miks Wall Street jäi teisipäeval hillitsetuks. Kui S&P 500 tõusis +0,13% ja Dow 30 kerkis vaid +0,08%, siis Nasdaq langes -0,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Hiinlaste rekordiline nõudlus kulla järele veab ka tänavu turgu
Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldas raporti, milles märgiti, et globaalne nõudlus kulla järele püsis kõrge ka selle aasta esimeses kvartalis. Sarnaselt eelmisele aastale on kullaturul võtmetähtsusega mängijad hiinlased.
Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldas raporti, milles märgiti, et globaalne nõudlus kulla järele püsis kõrge ka selle aasta esimeses kvartalis. Sarnaselt eelmisele aastale on kullaturul võtmetähtsusega mängijad hiinlased.
Raadiohommikus: börsitulemustest, kinnisvarast ja puidutööstusest
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.
Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis saab kuulda värskeima börsifirma Infortari tulemustest, kuid teeme juttu ka Tele2 juhiga ning räägime olukorrast puidutööstuses ja kinnisvaraturul.