• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 04.04.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendiloedur tõukab muudatuste teele

OÜ Hardmeier paneb Eestis kokku kliendiloendureid, mille abil saab jälgida klientide külastuse sageduse muutumist. Veebruari keskel lasi Mööblimaja paigaldada oma kauplusesse Hardcount 1+ loenduri, mille abil vaadeldakse külastusi nii päevasiseselt kui ka päevade ja kuude lõikes.
Mööblimaja arendusdirektor Kristo Anton ütleb, et seda teades saab oma kliente paremini teenindada vältides liigseid järjekordi. Esimeseks ümberkorralduseks on lahtiolekuaegade ümbermängimine: nüüd on Mööblimaja laupäeviti tund aega kauem lahti ja pühapäeviti tund vähem.
Julgemateks muudatusteks on vaja pikemat kasutusaega. Külastusnumbreid tuleb võrrelda käibe suurusega, t?ekkide arvuga jm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Klienditeeninduse parandamiseks on vaja teada üldist teenindus- või kaubandusasutust läbivate klientide arvu. Siis on hõlpsam planeerida optimaalset personali arvu, garanteerimaks klientide kiiret teenindamist.
Hardmeier on selleks välja töötanud vajalike seadmete komplekti. Kaubanduskeskuse sissepääsu (või mõne muu sobiva koha) juurde paigaldatakse mõlemale poole ust fotosilmad, mille vahele tekitatakse kiir. Süsteemi tööpõhimõte on järgmine. Iga klient, kes kauplusesse siseneb või väljub, katkestab kiire, tekib impulss, mis vastava loenduri abil fikseeritakse.
Enamikes kaubanduskeskustes toimub sisenemine ja väljumine ühest ja samast kohast, mille tulemusel klient möödub fotosilmadest kahel korral, mistõttu tuleb päeva lõpus saadud klientide arv kahega jagada. Vajaduse korral saab loenduri varustada tarkvaraga, mis töötab Window?s keskonnas. Antud tarkvara võimaldab jälgida klientide arvu reaalajas ning pidada arhiivi külastajate arvu kohta ajalises lõikes. Lihtsama süsteemi maksumus ühele uksele sõltub suures osas fotosilmade valikust ning keerukamate tarkvaraga varustatud loendurite hind sõltub peaasjalikult tarkvara keerukusest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele