• OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,46%5 777,5
  • DOW 300,62%42 342,82
  • Nasdaq 0,41%18 256,72
  • FTSE 1000,65%8 243,7
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,46%5 777,5
  • DOW 300,62%42 342,82
  • Nasdaq 0,41%18 256,72
  • FTSE 1000,65%8 243,7
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • 18.04.00, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa bussifirmal esimene neljatärnibuss Eestis

Tänavu väljastas Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) ASi Sarbuss bussile Mercedez-Benz O 350 Tourismo sertifikaadi ja klassifikatsioonitähised. Need tõendavad, et nimetatud sõiduk vastab nelja tärni mugavusklassi nõuetele. Tegu on Eesti esimese ametlikult luksusbussiks tunnistatud sõidukiga, kirjutab Sõnumileht.
Nimetatud tärnid on samad, millega märgitakse hotellide mugavusklassi. Sõitmine 44kohalises neljatärnibussis Tourismo on igas mõttes mugav.
See buss valmis eelmisel aastal ja alustas meil sõitu aprilli lõpus. Tavaliselt on nii suurtes bussides kohti 49 või 50 ja siis on istmete vahe üsna kitsas. Tourismos tunneb ka pikem inimene end mugavalt. Isegi istme seljatoe allalaskmisel ei hakka see tagaistujat segama.
Bussis on konditsioneer, televiisor, raadio, WC, külmik, kuumade jookide ja suupistete valmistamise võimalus.
Kuid eelmainitud mugavused ainuüksi ei anna veel bussile kõrget klassi. Buss peab vastama ka muudele tehnilistele nõuetele. Näiteks on ette antud mootori võimsus, et sõiduk mägiteedel järsema tõusu korral venima ei hakkaks, et buss poleks vanadusest kulunud jne.
ASi Sarbuss juhatuse esimees Andres Päeslane rääkis, et neil on ka kaks uut 19kohalist väikebussi. Üks neist sõidab marsruudil Kuressaare-Tallinn ja teine Saaremaa pealinna ja Tartu vahet. Praegu ehitatakse tehases Silwi Autoehitus ümber ka kolmandat väikebussi, millel muu hulgas pikendatakse keret. Seda bussi hakatakse kasutama juhuvedudeks, et teenindada väiksemaid gruppe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele