• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Proovida pakutakse vähetuntud toodet

    Ariko Marketing uuris kuue müügitoetusvahendi mõju tarbija käitumisele: degusteerimine kaupluses, kaupluse kliendikaart, tarbijaloterii, kaup-kauba-peale müük, messid, laadad-summerid-festivalid.
    Ariko Marketingi juhatuse esimehe Kalev Petti sõnul kasutavad degusteerimist kõik tarbijarühmad.
    Neid, kellele kaupluses degusteerimine ei meeldi või keda see ei huvita, on 26% tarbijaist (meeste seas 34%). Samas meeldib degusteerimine väga 23% tarbijatest ja sellega jääb üldiselt rahule 51% tarbijatest.
    Tooteesitlused ja degusteerimised on hankija ja tootja seisukohalt ühed kallimad ja väheefektiivsemad müügiedendusvõtted.
    Huvi degusteerimiste vastu sõltub konkreetsest tootest, viisist, kuidas seda tehakse ning samuti ka sihtgrupist, kellele seda pakutakse. Näiteks ainuüksi Maksimarketite ketis on huvi (ja tulemused) degusteerimiste vastu kaupluste lõikes väga erinevad. Üldiselt võib öelda, et mida lojaalsem ja parema sissetulekuga klient, seda vähem on ta huvitatud taolistest üritustest.
    Huvitatud klientide profiili ?tagurpidi? uurides selgub, et suurem osa nendest on madala sissetulekuga, mitte-eestlased ning nende hulgas on palju vanemaid inimesi. Huvi peamine põhjus: nad said proovida tooteid, mida nad iialgi ei (saa) osta.
    Kaupluse seisukohalt on igasuguste tarbijamängude, degusteerimiste, soodushindade ja loteriidega palju sekeldamist. Seda kurvem, kui nad on läbi mõtlemata.
    Degusteerimisi ja esitlusi üritame korraldada hästi läbimõeldult, et nii kauplus, klient kui ka tootja saaksid antud üritusest maksimaalselt kasu.
    Kipub olema nii, et turuliidrid eriti degustatsioone ei korralda ? ju on nad teinud kalkulatsioonid ürituse kulude kohta. Promoaltimad on rohkem nn ühe toote maaletoojad.
    Tootetutvustusi korraldavad tootjad ei tohiks hoida kokku raha, aega ega koolitust nende inimeste pealt, kes esitlusi läbi viivad. On kasutatud ka n-ö inimesi tänavalt, kes ei tea tootest mitte midagi ega ole huvitatud ka selle toote müügist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.