• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • 02.08.00, 12:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hädalised koormavad endiselt Eesti Telefoni kliendiinfo liine

Eile kehtima hakanud uus valimiskord tekitas paraja segaduse, mis jätkub täna. Eesti Telefoni pressiesindaja Ain Parmase sõnul on nende kliendiinfo telefonidel pidevalt paariminutilised järjekorrad, kuigi nii hull, kui eile, olukord enam pole. Pinge pole sugugi langenud aga Atlas helpdeski jaoks, kus pidevalt on järjekorras 5-6 inimest. 'Viimase ööpäeva jooksul helistas Atlas helpdeski üle 1000 inimese, mis on tavaliselt nädala norm,' nentis Parmas. 'Valdavalt on probleemid tingitud ikka uuest valimiskorrast.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele