• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 26.04.01, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ametiühing taotleb alampalga tõstmist poole võrra

Ametiühingute keskliit (EAKL) jätkas täna läbirääkimisi tööandjate ja valitsusega, soovides tõsta hiljemalt 2005. aastaks alampalk praeguselt 28 protsendilt 60 protsendini riigi keskmisest palgast.
Tulevaks aastaks soovib EAKL palga tõusu 250 krooni võrra 1850 kroonini ehk kasvu 13,5%.
Läbirääkimistel osaleva EAKLi sotsiaalsekretäri Harri Taliga sõnul on palgatõusu mudelit arutav läbirääkimiste töörühm koos käinud neljal korral ning seni on arutlusel olnud, kas rakendada alampalga tõusuks tarbijahinnaindeksi ja sisemajanduse koguprodukti kasvu arvestavat valemit või rakendada konkreetset kasvu protsenti.
Taliga sõnul alampalga kasvu põhimõtete läbirääkimiste pooled aktsepteerivad. ?Praegu tundub, et paremini sobib osapooltele konkreetne kasvuprotsent. Eesmärgi, et alampalk ei tohi olla väiksem kui 40% keskmisest palgast, tahame saavutada 2005. aastaks. Protsendid sellele eelnevatele aastatele pakume välja tuleval nädalal,? ütles Taliga.
Taliga andmetel moodustas alampalk eelmise aastal vaid ligi 28% riigi keskmisest palgast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele