Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäev on viimaste nädalate lehereklaamituru liider
Meediaanalüütiku Toomas Leito koostatud suuremate lehtede reklaamituru ülevaate põhjal on viimaste nädalate jooksul vaatamata väikestele tagasilöökidele reklaamituru liider Äripäev.
Viimased kaks nädalat on reklaamiturul nõrgad olnud. Leito nentis viimase nädala kehvasid tulemusi kommenteerides, et mullu käis samal juba aktiivne jõulumüük, sel aastal pole elavnemist aga peaaegu näha. 'Võibolla jõulureklaam tuleb lihtsalt hiljem, kuid arvan, et ka lahjem,' mäkis Leito. 'Ilusa reklaamiaasta lõpp kisub vägisi metsa poole.'
Leito hinnangul jääb 4. kvartalis printmeedias reklaamimaht enam-vähem eelmise aasta tasemele või kasvab 1-2 protsenti. Tänu reklaamihindade tõusule on rahaline kasv 12-15 protsenti.
Leito sõnul oli oktoober suhteliselt kehv reklaamikuu, kuid rahaliselt rahuldav. Tema hinnangul tuleks ära märkida Eesti Päevalehe edu nii mahu kasvatamisel kui ka reklaamikäibe tõstmisel. 'Hoolimata mahu langusest on turuliider kahtlemata Äripäev,' kinnitas Leito.