Ühendriikide reklaamiturg peaks tänavu varem oodatud 3protsendilise languse asemel kasvama 1 protsendi, kuid reklaamituru taastumine saab olema aeglasem kui majandusel tervikuna, vahendab AFX Sanford Bernsteini raportit.
'Sarnaselt varasematele perioodidele, peaks ka seekord reklaamiturg majanduslangusest taastuma aeglasemalt kui kogu majandus tervikuna ning taastumine võib kesta 2004?2005 aastani,' teatasid firma analüütikud Tom Wolzien ja Chris West.
Tugeva turuosaga ettevõtted nagu näiteks Viacom Inc võidavad reklaamituru taastumisest kõige enam, samal ajal kui väheneva turuosaga firmade nagu näiteks Walt Disney Co olukord tõenäoliselt kiiresti ei parane, märgivad analüütikud.
Reklaamituru paranemist saab näha põhiliselt teisest poolaastast, märgivad Wolzien ja West kinnitades, et mullune turu langus oli ajalooliselt kõige hullem.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini