• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 15.03.02, 08:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Prangli madalikule sõitnud laev ootab abi

Möödunud pühapäeva öösel Prangli saare juures madalikule sõitnud väetiselaadungiga laev Seven Ocean ei ole leidnud ettevõtet, mis aitaks vähendada laeva lasti ja sellega alust lahti päästa, kirjutab Eesti Päevaleht.
Keskkonnainspektsioon ja merevalve keskus hoiavad Liivsääre lähedal madalikule jäänud alusel silma peal, et välistada keskkonnareostuse oht, ütles inspektsiooni suhtekorraldaja Ann Maripuu. Ta lisas, et praegu keskkonnale ohtu ei ole, sest laeva keres olevad augud on ainult ballasttankides, milles on puhas vesi.
Panama lipu all seilav Seven Ocean sõitis madalikule pühapäeva öösel kella kahe paiku. 167meetrisel alusel on 21 filipiinlasest koosnev meeskond. Laev oli teel Liepajast Muuga sadamasse, kust pidi saama lisalaadungi.
Prangli saare ümbrust hästi tundva kaluri Endel Linholmi hinnangul oli laeva meeskond õnnetuses ise süüdi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Ega me ei ela kiviajal - meri on ju kaardistatud, märgid on väljas ja igal väiksel paadil on sügavuse näitaja peal,? ütles Prangli kalur Linholm. ?Pealegi antakse sadamast koordinaadid, kuhu ankrusse jääda.?
Linholmi sõnul on laeval vöör püsti. ?Ahtri taga on sügavus 12 meetrit, keskel kuus ja ees kolm meetrit.? märkis ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele