Aastaks 2004 on meie eesmärk ühe-kahe uue turu leidmine Kesk-Euroopas, ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder täna aktsionäridele.
Meelis Milder rääkis aktsionäridele grupi 2002.?2004.aasta strateegiat tutvustades, et grupi põhieesmärk on kujuneda aastaks 2004.juhtivaks spetsialiseeritud rõivakaubandusettevõtteks Kesk- ja Ida-Euroopas.
Järgneva kolme aasta jooksul tahab grupp enda jaoks avada vähemalt ühe uue turu. Milline see konkreetne turg saab olema, ei ole Milderi sõnul veel otsustatud.
'Kaalume nelja-viie variandi vahel,' ütles ta.
Aastaks 2004 koosneb Baltika jaemüügivõrk uue strateegia kohaselt kaheksas riigis asuvast 90 poest, mille müügi strateegia jaguneb erinevate jaemüügi kontseptsioonide vahel.