• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 21.05.02, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valitsus muutis seadust laevaomanikele soodsamaks

Praegu kehtiv riigipiiri seadus keelab kaupade peale- ja mahalaadimise piiripunkti ja riigipiiri vahelisel alal, uus seadus muudaks seda punkti.
Valitsusele esitatud seaduse seletuskirja kohaselt on eelnõu esitatud selleks, et lahendada probleemid, mis on tekkinud laevade punkerdamisel reidil. Punkerdamine on laeva varustamine mootorikütuse ja määrdeainetega üksnes laeval äratarvitamist leidvas ulatuses.
Kas kaupadeks tuleb lugeda ka laevade omatarbeks mõeldud mootorikütust ja
määrdeaineid jääb lahtiseks. See aspekt ja vastuolu õigusaktide vahel on seniandnud võimaluse reidil punkerdamiseks erandolukorras, piirivalve igakordse loaalusel, mis teeb süsteemi liiga bürokraatlikuks ja teisalt punkerdajate jalaevaomanike jaoks ebakindlaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele