Kuigi üritusturundus võtab praktikas tugevalt hoogu ja on saavutanud väga olulise koha ettevõtte turunduseelarves, on teoreetiline baas raamatu kujul praktiliselt olematu. Siiski võib leida üksikuid peatükke, mis on pühendatud üritusturundusele, kuid terviklik ülevaade üritusturundusest puudub. Üritusturundus koosneb eriüritustest, promotsioonist, in-store turundus ning sponsorlusest. Kõige enam on räägitud promotsioonist (kliendilojaalsus programmid, tarbijamängud, hinna-alandused). Vaeslapse ossa on aga jäetud in-store turundus, mille olulisemad komponendid on müügikoha keskkonnad, sisekujundus (värvid, valgus, infojuhid, sildid, riiulid, dekoratsioonid), reklaammaterjalid (riiulite küljes, kohal, kõrval, maas jne) tootegruppide ja toodete paigutus, eriväljapanekud, kaubaalused ning ostutrajektooride planeerimine.
Autor: Aivar Laan
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini