• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 28.05.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus raamat

Kuigi üritusturundus võtab praktikas tugevalt hoogu ja on saavutanud väga olulise koha ettevõtte turunduseelarves, on teoreetiline baas raamatu kujul praktiliselt olematu. Siiski võib leida üksikuid peatükke, mis on pühendatud üritusturundusele, kuid terviklik ülevaade üritusturundusest puudub. Üritusturundus koosneb eriüritustest, promotsioonist, in-store turundus ning sponsorlusest. Kõige enam on räägitud promotsioonist (kliendilojaalsus programmid, tarbijamängud, hinna-alandused). Vaeslapse ossa on aga jäetud in-store turundus, mille olulisemad komponendid on müügikoha keskkonnad, sisekujundus (värvid, valgus, infojuhid, sildid, riiulid, dekoratsioonid), reklaammaterjalid (riiulite küljes, kohal, kõrval, maas jne) tootegruppide ja toodete paigutus, eriväljapanekud, kaubaalused ning ostutrajektooride planeerimine.
Autor: Aivar Laan

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele