Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Standard võtab kasutusele uue logo
Eesti üks suuremaid mööblitootjaid, AS Standard võtab kasutusele uue logo ning alustab seoses sellega kogu oma korporatiivse identiteedi uuendamist.
?Selleks, et tänapäeval üha teravneva konkurentsi tingimustes edukas olla, on vaja innovaatilist lähenemist, värskeid ideid ja uut äriideoloogiat,? lausus ASi <#Standard=http://www.standard.ee> juhatuse esimees Enn Veskimägi. ?Oma uues äriideoloogias oleme seadnud prioriteetseks kliendikesksuse. Uus äriideoloogia nõuab ka uuendatud nägu, mistõttu oli logo ja korporatiivse identiteedi väljavahetamine igati loogiline samm.?
Logo ja kogu korporatiivse identiteedi täielik väljavahetamine on pikk protsess ning võtab aega kuid. Samas on Standard juba hetkel alustanud oma toodete varustamist uue logoga, teatas ettevõte.
Seoses logo ja korporatiivse identiteedi uuendamisega, avab Standard detsembris Tallinnas, Pärnu maanteel uue esindussalongi, mis põhineb kliendi teenindamise? ja nõustamisideoloogial. Hetkel Mustamäe teel ja Koplis asuvad kauplused kolivad mõlemad kokku uude esindussalongi.
Standardi 2001. aasta käive oli 118 miljonit krooni, millest 30% läks ekspordiks. Ettevõtte ekspordist 61% läheb Soome, ülejäänud jaguneb Saksamaa, Belgia, Rootsi, Läti ja Venemaa vahel. Standardi möödunud aasta auditeeritud kasum oli 5,5 miljonit krooni.
Ettevõtte ühed populaarseimad tooted on büroomööbel Antri ja Phoenix, mis moodustavad kogukäibest 35%. Standardi turuosa Eesti büroomööbliturul on 45% ning tegu on Eesti mööblitootjaga, kes kasutab toodangu väljatöötamisel oma disainereid.