Tarmo Riisenberg • 12. august 2003 kell 8:57

Tallinna Kaubamaja võtab kasutusele uue logo

Tallinna Kaubamaja kontsern võtab peagi kasutusele uue logo ja alustab koos sellega oma korporatiivse identiteedi uuendamist.

Tallinna Kaubamaja uue logo põhilised värvid on must, valge ja oranzh. Logo vahetamine toimub järkjärgult ning peaks lõpule jõudma aasta 2004 kevadeks, kui Tallinna Kaubamaja laieneb Viru Keskusesse.

Paralleelselt logo vahetusega ja korporatiivse identiteedi uuendamisega avab Kaubamaja 27.augustil Rocca al Mare Kaubanduskeskuses oma moepoe. Kaupluses on müügipinda 800 ruutmeetrit. Projekti Kaubamaja Rocca Al Mare koguinvesteeringu maht on 5 miljonit krooni. Aastaseks külastajate arvuks prognoositakse ligi 250 000 inimest.

Lisaks moekaupluste avamisele, laieneb Kaubamaja aastal 2004 Tallinnas hetkel ehitusjärgus olevasse Viru Keskusesse, mille tulemusena suureneb müügipind 14 000 ruutmeetrini. Töös on ka Tartu uue kaubamaja arendusprojekt.

Hetkel kuum