• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,4%6 223,01
  • DOW 30−0,02%44 484,75
  • Nasdaq 0,82%20 368,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,4%6 223,01
  • DOW 30−0,02%44 484,75
  • Nasdaq 0,82%20 368,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 07.10.03, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamajal on attitude

Reklaamiagentuur Ecwador valis parimaks reklaamiks sel nädalal Tallinna Kaubamaja reklaami, kuna leidsid, et see on midagi sellist, mida tahaks kohalikul reklaamimaastikul rohkem näha ja mida nii mõnigi üliloov sloganikene üle trumbata ei suuda.
Olgugi, et konkreetset sloganit kirjutatud ei ole, kannab pilt ja kogu CVi endas väga tugevat sõnumit. See on reklaam, millel on attitude.
Mulle meeldib reklaam, kus ei soovita mingi türklase välimusega ?sõltumatu notar? või kohtlase olemisega püstolreporter midagi endale suhu, pähe või mõne kudumi peale hõõruda. Mina tahan ise mõelda!

Artikkel jätkub pärast reklaami

Neid emotsioone tekitab peamiselt see kergelt anarhistlik ja retrolik märk, mis on igast otsast kriitikat saanud. Mis siis, et analoogne mark tähistas kunagi Oktoobri karjääri. Nüüd tähistab tema Tallinna Kaubamaja. Märk ju iseenesest nii tugev, et ära tuntav ka vaid fragmendina, mis kujunduse taustal ilutseb.
Põnev on ka see, et välja on toodud rõivaste hinnad, mida modell kannab. Ilmselt küll keegi neid Kaubamajja ostma ei torma, kuid antakse mõista, et see ei ole mõne moekunstniku hinnaline looming, vaid seda kõike saab kaubajast üsna mõistliku hinnaga soetada.
Muidugi seda, kas Kaubamaja uus CVi ja taoline reklaamikampaania päris õigesse ?auku läheb?, näitab aeg. Igaljuhul tänud Tankile suurepärase lahenduse eest ja Tallinna Kaubamajale, et julgete erineda ja lisate mõnusat mekki muidu pisut magedale reklaamisupile.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele