Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Põsed vastu klaasi
Bussipeatustes eksponeeritavad plakatid on põnevad ja väärivad reklaamileiu tiitlit juba seetõttu, et neis on oskuslikult kasutatud väljundi eripära ja võimalusi, mis on Indigole juba väärilist tunnustust toonud. Need elusuuruses rõõmsad tegelased, kes jätavad mulje, justkui oleksid nad end bussipeatuse uduse klaasi vastu surunud, mõjuvad värskelt ja kutsuvad pisut pikemalt vaatama. Lähemalt uurides selgub, et mõeldud on ka detailide peale. Nimelt ei ole unustatud ka seda, et udusele klaasile sõrmega jooni vedades on võimalik kirjutada ja joonistada.
Olulisena tahan välja tuua erinevad deviisid, nende ühise idee ja koostoime visuaaliga.
Tore, et klient on olnud mõistlik ja ei ole surunud läbi slogan?it ?Suur talvekaupade soodusmüük? või mõnd muud banaalsust. Tuntud salmiread ja ebatavaline visuaal, mis töötavad esialgsel pilgul teineteisest sõltumatult, annavad vastuvõtjale võimaluse ise konstrueerida lugu, mis pildi ja slogan?i vahele jääb. See, kui õnnestunult on konkreetsed slogan?id valitud, jäägu igaühe enda otsustada ? mina võin ju vaid spekuleerida, milliseid assotsiatsioone kellegi jaoks erinevad slogan?id tekitavad, kuna tegu ei ole konventsionaalselt mõistetavate lausetega. Sellegipoolest väärib Indigo idee eest vähemalt sooja käepigistust.