• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 18.02.04, 08:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Pärnu linn loobub rahapuuduse tõttu Sauga jõe äärsest maast

Pärnu linnavalitsus tahab anda Sauga jõe äärse maa erakätesse jätta, et hiljem ei peaks seal puhkeala rajama.
Pärnu maavalitsus ei kinnitanud Sauga jõe ja Uus-Sauga tänava vahelise ala detailplaneeringut, milles on pärnakatele jõe ääres käimiseks jäetud ainult paarimeetrine kaldatee. Linna üldplaneeringus kirjutatakse, et sellesse kohta rajatakse vähemalt 20 meetri laiune roheline koridor, kirjutab Pärnu Postimees.
?Arvestades planeeringu eesmärki - hoonetele teenindusmaa määramine - ei pea põhjendatuks jõeäärsetel kruntidel Vana-Sauga 40, 46, 50 ja 60 krundipiiride venitamist kuni Sauga jõe kaldateeni,? kirjutatakse maavanema kohusetäitja Toomas Kivimägi allkirjastatud seisukohas. ?Vastavalt Pärnu linna üldplaneeringule tuleb Sauga jõe kaldale planeerida 20 meetri laiune üldkasutatav kaldapark.?
Linnaarhitekt Ülar Saar on teistsugusel seisukohal. ?Siin on tõlgendatud, et see 20 meetrit peaks olema riigi- või munitsipaalmaa. Tegelikult võib ta nagu kallasradagi olla eramaa,? ütles Saar.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Linnaarhitekt leidis, et linn ei peaks hakkama rohelise koridori loomiseks võsa raiuma ja betoonplokke vedama ning kaldanõlvast nelja meetri kaugusele jäävast kallasrajast piisab küll.
?Küsimus on puhtalt majanduslik. Pärnus on palju looduslikke alasid ja see nõuab päris palju materiaalseid vahendeid, et igas kõrvalises kohas puhkeala rajada,? rääkis Saar.
Tulevikus ei pruugi see ala siiski kõrvaliseks kohaks jääda. Ligikaudu praeguse Via Ponti ajutise silla kohale on kavandatud Tallinna maanteelt Lihula maanteele viiva magistraali sild, mis koos praegu üle Sauga jõe viiva jalakäijate sillaga rohkem Vana-Pärnu elanikke teisele poole jõge meelitab.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele