• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 30.04.04, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn suleb homsest autodele kolm vanalinna tänavat

Tallinna linnavalitsus suleb alates homsest autoliikluseks Harju, Niguliste ja Rüütli tänava Tallinna vanalinnas.
Tallinna abilinnapea Jüri Ratas ütles, et autode liikumise piiramiseks on linnal mitu põhjust.
?Esiteks soov kaitsta vanalinna kui kultuuripärandit, on ju meie unikaalne vanalinn kantud ka UNESCO maailmapärandi nimistusse,? rääkis Ratas. ?Teiseks, autode arvu suurenemine on viinud selleni, et keskkonnasaaste mõnel vanalinna tänaval, näiteks Harju tänaval, on jõudnud juba Vabaduse väljaku tasemele.?
?Kolmandaks, autode arvu kasv toob endaga juurde ka kihutavaid sõidukijuhte. Oleme jõudnud olukorda, kus linnakodanikel ega ka turistidel pole vanalinna tänavatel enam turvaline olla,? lisas Ratas ja selgitas, et üsna hiljuti korraldatud vaatlused näitasid, et suur osa autodest kasutab vanalinna lihtsalt läbisõiduhoovina, kulgedes mööda Harju tänavat Niguliste ja Rataskaevu tänavale või Rüütli tänava kaudu tagasi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Samuti kasutatakse linnasüdant selleks, et sõita Balti jaamast takistuseta Nunne, Rataskaevu, Rüütli ja Harju tänava kaudu Vabaduse väljakule,? kirjeldas Ratas autode liikumise marsruuti, mida linnavalitsus lõhkuda soovib.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele