• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 083,35
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,23
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 083,35
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,23
  • 30.04.04, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn suleb homsest autodele kolm vanalinna tänavat

Tallinna linnavalitsus suleb alates homsest autoliikluseks Harju, Niguliste ja Rüütli tänava Tallinna vanalinnas.
Tallinna abilinnapea Jüri Ratas ütles, et autode liikumise piiramiseks on linnal mitu põhjust.
?Esiteks soov kaitsta vanalinna kui kultuuripärandit, on ju meie unikaalne vanalinn kantud ka UNESCO maailmapärandi nimistusse,? rääkis Ratas. ?Teiseks, autode arvu suurenemine on viinud selleni, et keskkonnasaaste mõnel vanalinna tänaval, näiteks Harju tänaval, on jõudnud juba Vabaduse väljaku tasemele.?
?Kolmandaks, autode arvu kasv toob endaga juurde ka kihutavaid sõidukijuhte. Oleme jõudnud olukorda, kus linnakodanikel ega ka turistidel pole vanalinna tänavatel enam turvaline olla,? lisas Ratas ja selgitas, et üsna hiljuti korraldatud vaatlused näitasid, et suur osa autodest kasutab vanalinna lihtsalt läbisõiduhoovina, kulgedes mööda Harju tänavat Niguliste ja Rataskaevu tänavale või Rüütli tänava kaudu tagasi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Samuti kasutatakse linnasüdant selleks, et sõita Balti jaamast takistuseta Nunne, Rataskaevu, Rüütli ja Harju tänava kaudu Vabaduse väljakule,? kirjeldas Ratas autode liikumise marsruuti, mida linnavalitsus lõhkuda soovib.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele