• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    PM: Veskimägi kavandab raudteel erikontrolli

    Rahandusminister Taavi Veskimägi võib alustada ASis Eesti Raudtee erikontrolli esitatud investeerimiskohustuse andmete usaldusväärsuse kohta.

    Vastavalt 2001. aastal sõlmitud erastamislepingule kohustus Eesti Raudtee 66protsendilise osaluse erastanud Baltic Rail Services OÜ (BRS) investeerima 2005. aasta lõpuks ettevõttesse 2,566 miljardit krooni, kirjutab Postimees.
    BRS suunas suure osa rahast Ameerika päritolu pruugitud vedurite ostmiseks ja remondiks ning jättis infrastruktuuri korrastamise tagaplaanile.
    Riik soovis erastamislepingut sõlmides, et uus omanik tänapäevastaks eelkõige raudteid.
    «Asjad raudteel pole korras,» hindas raudteeinspektsiooni juht Jüri-Karl Seim. «Probleeme on raudtee ülesõidukohtadega; liiprite ja rööbaste halvast seisukorrast on tingitud mitmetes kohtades kiirusepiirangud, mistõttu hilinevad ka reisijateveod, ehk investeeringuid pole tehtud piisavalt.»
    Tänavu septembri lõpuks oli Eesti Raudtee investeerinud kokku kaks miljardit krooni, millest kolmandik ehk 731 miljonit krooni raudteede infrastruktuuri.
    «Suuremaid investeeringuid on takistanud tegemast erastamislepingu sõlmimise edasilükkumine ja Narva kaubajaama laienduse ehitusloa venimine,» kommenteeris Eesti Raudtee avalike suhete juht Priit Koff. «Peale selle tähendavad suurinvesteeringud raudteeliikluse täielikku seiskumist, millest oleme püüdnud hoiduda.»
    Ekspertide hinnangul märgib Eesti Raudtee investeeringuteks ka palju tavapäraseid hooldustöid ja igapäevaseid kulutusi. Eksperdid märgivad, et puudub sõltumatu hinnang, kas Eesti Raudtee esitatud investeeringute suurus on turuhindadega kooskõlas.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.