• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • 23.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtte maine tähtsustub Eesti juhtide silmis

Sellel sügisel Hill & Knowlton Eesti ja Turu-uuringute ASi poolt kahesaja Eesti tipp- ja keskastmejuhi seas läbiviidud uuring näitab, et hea korporatiivne maine võimaldab juhtide arvates värvata ja ettevõttes hoida andekaid töötajaid, aitab kaasa müügikäibe kasvule ning loob tugeva positsiooni strateegilisteks partnerlusteks.
Korporatiivse maine kujundamisel on juhid meediasuhtluse kõrval hakanud tähelepanu pöörama ka teistele mainet kujundavatele teguritele.
Hill & Knowltoni teatel näitavad uuringutulemused, et Eesti juhtide arvates kujundavad ettevõtte mainet enim organisatsioonikultuur ja suhtumine oma töötajatesse (65% juhtide hinnang), samuti on olulised juhi ja juhtkonna maine (56%) ning ettevõtte kajastatus meedias (53%). Rohkem kui kolmandik juhtidest leidis ka, et maine kujunemisel on olulisel kohal organisatsiooni sotsiaalselt vastutustundlik käitumine (40%) ning selgete ja kindlate juhtimispõhimõtete rakendamine (34%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lätis läbiviidud analoogse küsitluse tulemusena ilmneb, et Läti juhtide hinnangul on tähtsaim organisatsiooni mainet kujundav faktor endiselt meediasuhtlus. Tähtsaks peeti ka juhi ja juhtkonna mainet, samas kui organisatsioonikultuuri ning suhtumist töötajatesse nimetas vaid kümnendik küsitletutest.
Organisatsiooni maine hindamiseks kasutavad nii Eesti kui ka Läti juhid kõige sagedamini küsitluste ja kliendikohtumiste käigus klientidelt saadavat tagasisidet (Eestis kasutab 90% juhtidest), teiseks hindamiskriteeriumiks on meediakajastuse analüüs. Võrreldes Läti kolleegidega kasutavad Eesti juhid korporatiivse maine hindamiseks rohkem ka töötajate hinnanguid.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele