• OMX Baltic0,69%302,4
  • OMX Riga−0,17%891,85
  • OMX Tallinn0,12%2 068,99
  • OMX Vilnius0,24%1 197,26
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,5%8 779,03
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,03
  • OMX Baltic0,69%302,4
  • OMX Riga−0,17%891,85
  • OMX Tallinn0,12%2 068,99
  • OMX Vilnius0,24%1 197,26
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,5%8 779,03
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,03
  • 07.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas luua head lastebrändi?

Raamat ?Bränd ja lapsed? on särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega. Raamat toetub turu-uuringuagentuuri Millward Brown rahvusvahelisele uuringule ja maailma ühe tuntuma brändiguru Martin Lindstromi lasteturundusalastele kogemustele ja praktilistele juhistele lastebrändide loomiseks. Lastele suunatakse kogu maailmas tooteid, teenuseid, ideid, reklaami- ja müügikampaaniaid. Lapsed on muutunud üha magusamaks sihtrühmaks, sest nad on ostjad ja tulevase lojaalse tarbijaskonna kasvatamise suurepärane taimelava. Lastele suunatud turundus sisaldab tohutuid võimalusi, kuid ka suuri ohte ja rangeid piiranguid. Tõhusaks, loovaks ning seaduse ja eetika normidega kooskõlaliseks turundamiseks peab turundaja tunnetama keskkonnamuutusi, uurima olemasolevat ja tulevast tarbijat. ?Bränd ja lapsed? annab selleks suurepärase võimaluse.
Autorite uurimisobjektiks on 8?14aastased lapsed, kes on saanud varem täiskasvanuks, nad kulutavad rohkem raha, on otsekohesemad ja informeeritumad, neil on enam isiklikku võimu, mõju ja tähelepanu kui ühelgi teisel põlvkonnal enne neid. Neid on kasvatatud turmajanduse arusaamiste kohaselt, nende aknaks maailma on arvutikuvar, nad mõtlevad interaktiivselt, on harjunud, et asjad juhtuvad silmapilkselt, võtavad teatud trende kogu põlvkonnana vastu, on piisavalt vanad, et kujundada selgeid brändieelistusi ning piisavalt noored, et sõltuda vanematest, brändid on nende enesemääratluse lahutamatuks osaks ning nad on usinad brändikuulutajad.
Autor: Ann Vihalem

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele