• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas luua head lastebrändi?

    Raamat ?Bränd ja lapsed? on särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega. Raamat toetub turu-uuringuagentuuri Millward Brown rahvusvahelisele uuringule ja maailma ühe tuntuma brändiguru Martin Lindstromi lasteturundusalastele kogemustele ja praktilistele juhistele lastebrändide loomiseks. Lastele suunatakse kogu maailmas tooteid, teenuseid, ideid, reklaami- ja müügikampaaniaid. Lapsed on muutunud üha magusamaks sihtrühmaks, sest nad on ostjad ja tulevase lojaalse tarbijaskonna kasvatamise suurepärane taimelava. Lastele suunatud turundus sisaldab tohutuid võimalusi, kuid ka suuri ohte ja rangeid piiranguid. Tõhusaks, loovaks ning seaduse ja eetika normidega kooskõlaliseks turundamiseks peab turundaja tunnetama keskkonnamuutusi, uurima olemasolevat ja tulevast tarbijat. ?Bränd ja lapsed? annab selleks suurepärase võimaluse.
    Autorite uurimisobjektiks on 8?14aastased lapsed, kes on saanud varem täiskasvanuks, nad kulutavad rohkem raha, on otsekohesemad ja informeeritumad, neil on enam isiklikku võimu, mõju ja tähelepanu kui ühelgi teisel põlvkonnal enne neid. Neid on kasvatatud turmajanduse arusaamiste kohaselt, nende aknaks maailma on arvutikuvar, nad mõtlevad interaktiivselt, on harjunud, et asjad juhtuvad silmapilkselt, võtavad teatud trende kogu põlvkonnana vastu, on piisavalt vanad, et kujundada selgeid brändieelistusi ning piisavalt noored, et sõltuda vanematest, brändid on nende enesemääratluse lahutamatuks osaks ning nad on usinad brändikuulutajad.
    Autor: Ann Vihalem
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrus Tamm: Narvas aitaksid luua töökohti ainult heanaaberlikud suhted
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ainult Dow Jones suutis nädalat alustada tõusuga
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
Euroopa andis Tallinna Haigla ehitamisele rohelise tule Puudu on 240 miljonit
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Suure plaaniga VKG juht ei näe miljarditehases riiklikku tähtsust
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.