• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • 12.04.05, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läänemere laevaliikluse intensiivsus sama suur nagu Inglise kanalis

Päevas liigub Läänemerel umbes 2000 reisi- ja kaubalaeva, neist sõidab sadamasse sisse keskmiselt 143 laeva, öeldi Londonis Briti-Soome kaubanduskoja seminaril.
Läänemere laevaliikluse intensiivsus on muutunud sama suureks nagu Inglise kanalis. Värskeima statistika kohaselt veeti 2003. a Läänemerel 400 miljonit tonni kaupa ja 28 miljonit reisijat, kirjutab Kauppalehti.
Seminaril tõdeti, et Läänemere keskkonnaohte suurendab tankeriliikluse kiire kasv.
Silja Line?i rahvusvahelise turunduse juhi Matti Oramani hinnangul jätkub Läänemerel reisijate arvu kasv. Ta ei usu, et odavlennufirmade tulek turule suudab vähendada Tallinna vahet sõitvate Silja Line?i laevade reisijate arvu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele