Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Monopoolne kuulutusteportaal sai konkurendi
Monopoolseks autode ostu ja müügikuulutuste portaaliks kujunenud
auto24.ee sai tõsiselt võetava konkurendi
ac24.ee näol, mille hinnad on eraisikule ligi kolm korda ja firmadele kümneid kordi odavamad.
Nii mõnedki automüüjad on kurtnud, et monopoolseks kujunenud autoportaal
auto24.ee hinnad on kohati kallimad kui terves Euroopas ülipopulaarse
mobile.de hinnad. Eraalgatuslikult on üritatud müügiportaale püsti panna kümneid, kuid kuna ühe portaali käivitamine nõuab kümneid tuhandeid investeeringuid, oli vaid aja küsimus, mil keegi ettevõtlikum konkureerivasse portaali investeerima asub.
Sedapuhku sai asja eestvedajaks OÜ Autocentrum, mille juhataja Anti Lehiste tunnistas Äripäevale, et portaali ajendiks oli tõepoolest
auto24.ee hinnapoliitika, mis oli põhjendamatult kõrge ja lähtus üksnes monopoolsest seisundist. "Meie küsime näiteks eraisikult 35 krooni kuus
auto24.ee saja krooni asemel, samuti on firmade kuulutused kordi odavamad," lausus Lehiste.
Hetkel käib uue portaali testimine ja tutvustamine, osa funktsioone on alles valmimisjärgus. Portaal on nii eesti, vene kui inglise keeles, ülesehituselt sarnane
auto24.ee portaaliga. Pruugitud sõidukite kuulutusi oli eilse seisuga üleval üle 1300, mis on esialgu veel umbes kümme korda väiksem arv kui
auto24.ee portaalil.