Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Keskused jahivad turulkäijat
Selle nädala lõpus toimuvad Tallinna suuremates kaubamajades näiteks ?Hullude päevade? ning ?Osturalli? näol suured müügikampaaniad, mis meelitavad sisseoste tegema kümneid tuhandeid inimesi. Paljud neist suudetakse kliendikaarte väljastades ka enda pikemaajaliseks kundeks kinnistada, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi.
Kaubakeskuste turundusjuhtide sõnul käib praegu veel võitlus valdavalt suurtes kaubanduskettides mitte käima harjunud inimeste ligimeelitamiseks, keda erinevate hinnangute kohaselt on üle 30% tarbijaskonnast. Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Edward Köster tunnistas, et aeg, mil suured ostukeskused üksteise klientide ülemeelitamise osas võitlema hakkavad, on alles ees. Eile alanud ?Osturalli? raames on analoogiliselt Stockmanni ?Hulludele päevadega? kaubamaja sisse ostnud spetsiaalset kolmandiku kuni poole võrra odavamat kaupa, mis võimaldab kaubamajja tulla suuremal hulgal inimestel.
Hetkeseis: ostjate ?hullutamise? nädal on viis aastat hiljem ikka eeskavas, ent turgudelt pole küll enam ostjaid üle võtta.