• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,12%39 938,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,12%39 938,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 07.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nautimus lubab naudingut

Reklaamiagentuur Ecwador valis nädala parimaks reklaamiks Eesti Ekspressi lehekülgedel ilmunud uue kvaliteedimärgi Nautimus trükireklaami. Tegemist on Liviko uue brändiga. Veinikvaliteedimärgi Nautimus lansseerimine on hea näide mitte niivõrd loovast, kui strateegilisest lahendusest. Iseenesest peab tunnistama, et reklaami vaadates toolilt maha ei kuku. Ehkki loov mõtlemine on strateegilisele pisut jalgu jäänud, on tulemus siiski küünlaid vääriv - ilus pilt ja põnev meediakasutus.
Teaser-reklaamide puhul otsib enamik retsipiente õhku rippuma jäänud küsimusele vastust, lootes leida ei-tea-mida. Ka käesoleva reklaami puhul luges tõenäoliselt valdav enamik selle teisel poolel oleva teksti läbi. Arvata võib, et paljud kraapisid ka selle kiirloteriile iseloomuliku kattevärvi maha. Oi kui pettunud võis nii mõnigi olla, leides allahindluse kupongi või muu säärase asemel tühipalja logo.
Aga sest pole midagi, kampaania kujuneb edukaks niikuinii ja seda väga lihtsal põhjusel - tegemist on "tootega", mida tarbijad on oodanud. Olgem ausad, suurem osa meist ei tea veinidest ju mitte tuhkagi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele