• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,54%44 660,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,7
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,54%44 660,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,7
  • 02.05.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narko.ee kutsub ennast harima

Ecwador valis nädala reklaamiks narko.ee reklaami venekeelse päevalehe Molodezh Estonii veergudelt.
Silma jäi see mitte niivõrd visuaali pärast, mis on säärase teemakäsitluse puhul klassikaline, kuivõrd julge taustavärvi ja eelkõige tekstikasutuse tõttu. Reklaam ei käsi mõnuainetest loobuda (mis oleks ilmselge idiootsus) ega räägi ka otsesõnu narkootikumide kahjulikkusest ühiskonnale või indiviidile, vaid kutsub ennast harima. Tekst jäi silma, kuna oli üsna raskesti mõistetav. Seda isegi inimestele, kes peavad oma emakeeleks vene keelt.
Tekst on kirjutatud noortele ja ilmselt ka noore poolt. Seega üllatavalt palju tähelepanu on käesoleva kampaania puhul pööratud just vene keelt kõnelevale sihtgrupile. Kindlasti on riskigrupis palju ka vene noorukeid, kuid kas ei peaks iga adaptsiooni puhul panema siiski pisut rohkem rõhku tõlke kvaliteedile?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele