Ülemiste keskuses avati suurim ja esimene uuenenud poekontseptsiooniga Montoni kauplus, mis paikneb neljasajal ruutmeetril, teatas ettevõte.
'Ülemiste keskuse kaupluses ootab kliente uus, põnev ja mugavam ostukeskkond, mis on iseloomulik Montoni moebrändi innovaatilisusele. Kaupluse pind on suurem kui varem, mis võimaldab edaspidi laiemat kaubavalikut,' ütles Baltika jaekaubandusdivisjoni direktor Maire Milder.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits: 'Monton, mis kahekordistas oma kaupluse pinna, muutes selle samas ka topelt atraktiivseks, on suurepärane näide elusast arenevast jaebrändist. Loodan, et lisaks lähinädalatel Ülemistes avanevatele huvitavatele kauplustele on Montoni suhtumine eeskujuks ka teistele meie kauplustele ning näitab, et ka headel kauplustel on võimalik ja vajalik areneda.'
Montoni uue poekontseptsiooni loomisel tegi Baltika koostööd Eesti sisearhitektide Oliver Soometsa ja Monika Lövega. 'Tulemusest on näha, et Eesti noored sisearhitektid on rahvusvahelisel tasemel. Järgmise uuenenud kontseptsiooniga kaupluse avame peagi ülitugeva konkurentsiga Moskvas,' ütles Maire Milder.
AS Baltikale kuuluv Montoni moebränd areneb ja laieneb pidevalt. Tänaseks on avatud kokku 35 Montoni kauplust, neist 6 Eestis.
Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib 94 poodi, mis jagunevad Montoni, Mosaici ja Baltmani jaekettide vahel kuues riigis - Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika 2005. aasta käive ulatus 681 miljoni kroonini.
<pilt2#fotod/Kaubandus/Kauplused/ylemiste_monton_2_andras.jpg#600#376#endine Montoni kauplus Ülemiste keskuses>