Autode pesematuse pärast pole Falckil Lume sõnul pahandusi olnud. Falck nõuab juhtidelt, et auto oleks nii puhas, kui see Eesti kliimas normaalne on. "Aga mida sellise ilmaga, nagu näiteks täna, ikka nii väga nõuda," lisas Lume.
Falcki reklaamidega autosid on 320. Lume sõnul on autod erineva kujundusega, kindlasti on peal logo, osal ka telefoninumber ja lisaks pakutavate teenuste loetelu. Erinevused on vastavalt teenusele, mida üks või teine auto pakub. Kujunduse on Falck patenteerinud.
Ka A-Kullermehe müügijuht Ermo Jööts kiidab autodel oleva reklaami tõhusust. "Kõige parem, et see on tasuta reklaam," leidis Jööts. Kõik firma kümme autot on reklaamidega ja ühesuguse kujundusega. Autojuhtide käitumise kohta ei ole Jööts negatiivset tagasisidet saanud. "Õnneks ei ole halbu kogemusi." Kommenteerides, miks on osa autosid aeg-ajalt mustad, teatas Jööts: "Positiivne, et logo üldse välja paistab!" Jöötsi sõnul peab autojuht ise tunnetama, millal autot pesta vaja. "Et praegusel aastaajal auto puhas oleks, peaks küll iga päev pesema, aga see on ju mõttetu," lisas Jööts.
Toiduainete impordi ja ekspordiga tegelev Haljas kasutab autodel reklaame alates eelmisest aastast, mil saadi uued autod. Haljase turundusjuhi Aare Piigi sõnul on autodel olev reklaam väga suur osa turundusest. "See on palju tõhusam kui outdoor-reklaam, kuna autod liiguvad."
"Kokku on meil 15 autot, kõik erinevate kaubamärkidega," teatas Piik. Võtmeisikute autodel on vaid üks kaubamärk, müügiesindajate autodel üheksa erinevat kaubamärki. "Oleme kujunduse üle uhked, vahel tuleb isegi kadedus, kui keegi on samamoodi kujundanud," lisas ta.
Piigi sõnul on oluline, et juhid viisakalt liikleksid. "Kindlaid reegleid meil ei ole, peame usaldama töötajaid," sõnas Piik. Juhid teavad, et nad on autode järgi tuvastatavad. "Nõuame juhtidelt, et autod oleksid puhtad, eelkõige on tähtis, et logod välja paistavad," lisas Piik.
Oled sa vahel mõttes mõne ebaviisaka autojuhi põrgupõhja saatnud, kes sulle jultunult suunatuld näitamata ette keerab või mõnel muul kombel liiklust rikub? Ilmselt oled.
Aga mis tundeid äratab lisaks see, kui selle juhi auto on kaunistatud reklaamkirjadega stiilis "X-Hooldus - meie hoolime oma klientidest!" või "ABC Ehitusmees - parim teenus üle Eesti!" Vean kihla, et kui sul peaks olema vajadus antud valdkonna toodete-teenuste järele ja sa näed selle firma reklaami, siis kangastub sulle see liiklushuligaan ja suure tõenäosusega läheb käsi uuesti rusikasse, vähemasti mõttes. Ilmselt see ettevõte langeb valikus viimaseks.