• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 20.02.07, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kasum kahekordistus

Tallinna Kaubamaja kasum kasvas jõulukvartalis veidi enam kui kaks korda 98,2 miljoni kroonini, teatas firma börsile.
Mullu neljandas kvartalis oli kasum 48,8 mln krooni.
Tallinna Kaubamaja kontserni 12 kuu käive kasvas 2006. aastal võrreldes 2005. aastaga 47%, 4,2 miljardi kroonini, see on 1,36 miljardit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 273 miljoni kroonini, mis on 181 miljonit krooni ehk ligi kolm korda enam kui 2005. aastal. 2005. aasta 12 kuu puhaskasum oli 92 miljonit krooni.
Tallinna Kaubamaja kontserni bilansimaht seisuga 31. detsember 2006 oli 2,758 miljardit krooni, kasvades võrreldes 2005 aasta 12 kuu lõpu seisuga (31. detsember 2005) 1,06 miljardit krooni. Varade ning omakapitali kasv samal perioodil oli 62% ja 26%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaubamajade ärisegmendis kasvas käive 2006 aasta 12 kuuga võrreldes samaväärse perioodiga 2005 aastal 29%, 289 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas ligi kolm korda, 105 miljoni kroonini. Supermarketite ärisegmendis kasvas käive 2006 aasta 12 kuuga võrreldes samaväärse perioodiga 2005 aastal 56%, 1,041 miljardi krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas enam kui neli korda, 114 miljoni kroonini.
Kinnisvarade ärisegmendis kasvas käive 2006 aasta 12 kuuga võrreldes samaväärse perioodiga 2005 aastal 170%, 31 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas enam kui kaks korda, 60 miljoni kroonini. Partnerkaardi omanikest püsiklientide arv kasvas 2006. aasta 12 kuuga 240 000 inimeseni, näidates kasvuks võrreldes 2005. aasta lõpu seisuga 26%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele