SEB Ühisliisingu krediidikomitee nõustus vaid aasta hiljem pankrotiga lõpetanud Maaroosi lennukiostu rahastama tavalisest tunduvalt kiiremini. Nelja päevaga koostatud liisinguraportis peeti riskiks üksnes konkurendi tekkimist ning ligi 50aastast Aero Commanderit.
Lennuki liisingu vormistamisel hindamisakti ei tellitud. Omandi tõendamiseks kõlbas Ühisliisingule õhusõidukite register, mida peetakse lennuliikluse korraldamiseks ja kuhu Maaroos skeemi tarbeks valeandmed sokutas.
Kui Soome firmale Super-7 OY pidi Maaroos maksma 1,3 miljonit krooni, siis omavahelistes tehingutes ajasid advokaat ja Ühisliising lennuki hinda üles. Lennukit müünud Soome firmani ei jõudnud petturi pangakontole laekunud 984 360 kroonist sentigi.
Vintsutuste järel said soomlased oma lennuki tagasi. Ühisliising leiab aga siiani, et nende hooletuse võiks hüvitada maksumaksja taskust. Liisingufirma toetus kahjunõude esitamisel sellele, et lennuameti käskkirja sattusid lennuki kohta valeandmed.
SEB Ühisliisingu müügidirektor Taavi Laur nimetas liisingu ja lennuameti vastasseisu pelgalt õiguslikuks vaidluseks. Ehkki Laur ütles, et Ühisliising kavatseb kohtuotsuse edasi kaevata, pole seda siiani tehtud. Tõenäoliselt jõustub otsus märtsi keskel.
Kohus jõudis seisukohale, et puudub vahetu põhjuslik seos lennuameti käskkirja ning Ühisliisingule tekkinud kahju vahel. Kohtuotsustes leidis kinnitust, et Ühisliising võttis endale õigustamatuid riske.