• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 07.03.07, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja laieneb Lätti ja Leetu

Tallinna Kaubamaja AS rajab ilupoodide keti, mis tähendab ühtlasi Kaubamaja kontserni täiendavat laienemist Lätti ja Leetu, teatas ettevõte.
"Näeme ilutoodete sektoris suurt kasvupotentsiaali," rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Ta lisas, et tänu Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmale on firmal ilutoodete müümisel märkimisväärne kogemus ning Kaubamaja on ilutoodete müüjana Eestis üks tugevamaid tegijad. "Ilupoodide keti eesmärk on kindlustada Kaubamaja liidripositsiooni ilutoodete müüjana kõikides Balti riikides," kommenteeris ta.
„Uus ilukett hakkab muuhulgas müüma eksklusiiv- ja dekoratiivkosmeetikat, meeste ja naiste parfüüme ning juuksehooldusvahendid,” rääkis AS Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Plaanime ilupoodides hakata pakkuma lisaks toodetele ka teenuseid. See on ilukettide puhul uus lähenemine ja loob klientidele olulist lisaväärtust. Ühest kohast on võimalik leida kogu toodetevalik ning ka spetsialistid, kes aitavad nende seast sobivaimad välja valida. Olemasolev kogemus Ilumaailmas näitab, et selline kontseptsioon õigustab ennast väga hästi.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Nõudlus ilutoodete järele kasvab ja nende tarbimine ei sõltu majanduskasvust, vaid näiteks elanikkonna vananemisest,” rääkis Enn Parel. „Välimusse ollakse valmis üha rohkem panustama ja ilusektoris kasvab nõudlus just kvaliteetsema kauba osas. Kord juba hinnalisema kreemi või lõhna valinud klient ei vaheta seda enam kehvema vastu välja.”
Hetkel peab Kaubamaja aktiivseid läbirääkimisi kaubanduspindade osas kõikides Balti riikides. Täpsem informatsioon avatavate kaupluse arvu ning avamise ajakava kohta avaldatakse 2007. aasta I poolaastal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele