• OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,86%5 601,85
  • DOW 30−1%40 807,7
  • Nasdaq −1%17 665,86
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,86%5 601,85
  • DOW 30−1%40 807,7
  • Nasdaq −1%17 665,86
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • 07.03.07, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja laieneb Lätti ja Leetu

Tallinna Kaubamaja AS rajab ilupoodide keti, mis tähendab ühtlasi Kaubamaja kontserni täiendavat laienemist Lätti ja Leetu, teatas ettevõte.
"Näeme ilutoodete sektoris suurt kasvupotentsiaali," rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Ta lisas, et tänu Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmale on firmal ilutoodete müümisel märkimisväärne kogemus ning Kaubamaja on ilutoodete müüjana Eestis üks tugevamaid tegijad. "Ilupoodide keti eesmärk on kindlustada Kaubamaja liidripositsiooni ilutoodete müüjana kõikides Balti riikides," kommenteeris ta.
„Uus ilukett hakkab muuhulgas müüma eksklusiiv- ja dekoratiivkosmeetikat, meeste ja naiste parfüüme ning juuksehooldusvahendid,” rääkis AS Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Plaanime ilupoodides hakata pakkuma lisaks toodetele ka teenuseid. See on ilukettide puhul uus lähenemine ja loob klientidele olulist lisaväärtust. Ühest kohast on võimalik leida kogu toodetevalik ning ka spetsialistid, kes aitavad nende seast sobivaimad välja valida. Olemasolev kogemus Ilumaailmas näitab, et selline kontseptsioon õigustab ennast väga hästi.”
„Nõudlus ilutoodete järele kasvab ja nende tarbimine ei sõltu majanduskasvust, vaid näiteks elanikkonna vananemisest,” rääkis Enn Parel. „Välimusse ollakse valmis üha rohkem panustama ja ilusektoris kasvab nõudlus just kvaliteetsema kauba osas. Kord juba hinnalisema kreemi või lõhna valinud klient ei vaheta seda enam kehvema vastu välja.”
Hetkel peab Kaubamaja aktiivseid läbirääkimisi kaubanduspindade osas kõikides Balti riikides. Täpsem informatsioon avatavate kaupluse arvu ning avamise ajakava kohta avaldatakse 2007. aasta I poolaastal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele