• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 12.04.07, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku: värskendav kogemus

"Värskendav kogemus," see on uus Saku tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi enamat kui lihtsalt õlu."
Saku õlletehase juhi Ireneusz Smaga sõnul keskenduvad nad endiselt kvaliteedile. "Samas oleme me ekstreemselt innovaatilised, ka igapäevaelus, sel aastal me oleme välja tulnud juba seitsme uue tootega," lisas Smaga.
Turundusdirektori Karin Sepa sõnul oligi see innovaatilisus üks põhjusi, mis vana traditsiooniline logo enam ei olnud sobilik. "Uus logo on olemuslikult nooremuslikum innovaatilisem, see on mõnus kaasaegne arendus Saku vanast logost," lisas ta.
Samaga sõnul töötati koos logoga välja ka uus strateegia, mille üks eesmärke on laieneda ka siidri, long dringi, vee jne muude jookide turul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele