Saku Õlletehas müüs tänavu esimese
kvartalis kokku ligi 21 miljonit liitrit jooke, mis on ligi 33% rohkem kui
möödunud aasta samal perioodil, teatas firma börsile.
"On hea meel tõdeda, et Saku Õlletehase müügimahu kasv oli esimeses kvartalis turu suurim,” ütles õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga. Müügimahtude kasvu tagamaid kommenteerides ütles Smaga, et lisaks olemasolevate toodete edukale müügile on Saku aasta algusest saadik turule toonud juba 8 tooteuuendust, millest enamus on tänaseks tarbijate poolt väga hästi vastu võetud.
Lõviosa kasvust tuli vee ning siidri ja long drink'ide kategooriast, õllemüügi mahtude kasv oli kõige tagasihoidlikum.
Teise kvartali müügimahtude kujunemist kommenteerides ütles Smaga, et suureks müügihitiks tõotab kujuneda eelmisel nädalal koos uue korporatiivlogoga lansseeritud väike Saku Originaal, mille vilistav sõrmuskork on tarbijates juba tänaseks palju elevust tekitanud.