Agnes Ojala • 21. aprill 2007 kell 12:19

SEB üritas kavala nipiga värvata tuhandeid laululapsi

SEB Eesti Ühispank pakkus noorte laulupeo osalejakaartideks oma kaarte, mida saaks hiljem aktiviseerida ka pangakaardina.

SEB Eesti Ühispanga kava kinkida noorte laulupeo 35 000 osalejale tegelaskaartideks oma pangakaardid tekitab korraldajate ja spetsialistide hulgas vaidlusi, kirjutas Eesti Päevaleht Online.

Mõte ei saanud tehnilistel põhjustel teoks, küll aga tekitas kahtlusi, kas tegemist on sponsorluse või lastele suunatud turundusega. Mitu staažikat peotegelast - rahvatantsujuht Maie Orav, rahvusliku folkloorinõukogu liige Raivo Riim jt - peavad pakkumist ebaeetiliseks, kus lapsi alatu nipiga klientideks meelitatakse.

Osa - näiteks viimase üldtantsupeo juht Kalev Järvela, Viljandi maakonna laulupeokuraator Vaike Rajaste jt - aga peavad algatust positiivseks.

Hetkel kuum