• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,21%5 909,11
  • DOW 30−0,28%42 224,47
  • Nasdaq −0,14%19 171,94
  • FTSE 100−0,59%8 726,01
  • Nikkei 2250,00%37 722,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,21%5 909,11
  • DOW 30−0,28%42 224,47
  • Nasdaq −0,14%19 171,94
  • FTSE 100−0,59%8 726,01
  • Nikkei 2250,00%37 722,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 15.06.07, 13:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odekolonn tapab vene mehi

Vene mehed riskivad oma eluga juues habemejamisjärgseid vedelikke ja puhastusvahendeid, näitas uurimus.
Teadlased arvavad, et pooled surmad Venemaa tööeas meeste seas on põhjustatud liigsest alkoholi tarbimisest, kirjutas BBC.
Mitmed apteekides laialdaselt levinud ning odavad mittejoodavad vedelikud koosnevad peamiselt 97% ulatuses alkoholist. Uurimus näitas, et nad ei ole mürgised, aga on surmavad lihtsalt oma kõrge alkoholi sisalduse tõttu.
Liigse alkoholi pruukimise ning odekolonnide ja muude sarnaste vedelike joomise tagajärjel põhjustatud surmad moodustasid kokku 43%. Uurimuses võeti arvesse 25 kuni 54 aastaste hukkunud meeste surmapõhjuseid ühes tavapärasses vene külas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uurimuse läbiviija sõnul võivad tegelikud arvud veel kõrgemad olla, kuna uurimuses kasutati ainult abielus olnud mehi.
Vene meeste keskmine eluiga on 59 eluaastat, samas kui naised elavad keskmiselt 72 aastaseks.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele