• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,75
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,75
  • 06.09.07, 18:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hilton lubab aidata koondatuid töötajaid

Hilton Reservations Customer Care (HRCC) sulgeb Tallinnas asuva Reservations Customer Care kõnekeskuse 2007.a. 20.detsembril.
Kõiki keskuses pakutavaid teenuseid hakatakse osutama teistes Hilton Reservation Customer Care kõnekeskustes, teatas ettevõte.
Antud otsuse tegemisele eelnes pikaajaline hindamisprotsess, mille käigus püüti välja selgitada, kuidas ettevõttel oleks kõige parem oma tulevastele ettevõtlusega seotud väljakutsetele vastu astuda, põhjendas Hilton oma otsust.
Lisaks oluliselt madalamatele kõnehindadele on ettevõte veendunud, et teised kõnekeskused suudavad pakkuda oluliselt rohkem vabalt erinevates Euroopa keeltes rääkivaid töötajaid, võimaldades personalil ühtlasi senisest enam paindlikumaid tööhõivevõimalusi kasutada, näiteks kodustöötamise programm, millega ühinenud, erinevaid Euroopa keeli valdavad operaatorid saavad võimaluse kõnekeskuse funktsioonide täitmiseks oma kodust.
Kõiki Hiltoni meeskonna liikmeid on eelseisvast sulgemisest teavitatud ning neile pakutakse praeguse seisuga võimalusi erinevates koolitus- ja väljaõppeprogrammides osalemiseks, tagamaks neile alalise töökoha leidmise võimalust ka pärast HRCC-ga sõlmitud lepingu lõppemist.
"Sooviksime tänada kõiki oma meeskonna liikmeid nende märkimisväärse panuse eest Hilton Reservations Customer Care kõnekeskuse Tallinna esindusse töösse. Järgnevatel nädalatel ja kuudel teeme omalt poolt kõik, tagamaks meie meeskonna liikmetele maksimaalset toetust ja abi tulevikuks valmistumisel," ütles HRCC direktor Liane Potter.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele