Ta loetleb, et oma osa edus mängis ka transpordivõimaluste defitsiit, laevaliinide logistikasüsteemi areng, tollitingimuste paranemine, laoteenust osutavate firmade kvaliteetne töö, õige kaadripoliitika ja ajakohane koolitus.
Samal ajal kasvatasid konkurentsi nii kodu- kui ka välismaised firmad. Seda arvestades on ettevõte pidanud vajalikuks kontsentreeruda kvaliteedile ning pakkuda välja eeskätt kliendi huvidele vastavaid lahendusi. Oluline detail Hert Transpordi teenuste juures on kliendi võimalus jälgida koduleheküljel monitooringusüsteemi kaudu oma veose täpset asukohta.
"Meie tegevuspiirkond on laienenud, ulatume ka USA-sse. Arenguruumi jätkub, kuid kaubaveoga me lähitulevikus siiski tegelema ei hakka," räägib Tšernjavski. Küll aga vahendab kaupa Hert Transpordi tütarettevõte OÜ Corpotrans.
Kommest Autoga on Hert Transport koostööd teinud ligi viis aastat. Kommest Auto logistikajuhi Tarmo Segenbuschi sõnul on Hert Transport suurte kogemustega ja laia haardega koostööpartner ning igati konkurentsivõimeline. Ja kuigi varem on tulnud ette probleeme transpordikahjude käsitlemisel möönab Segenbusch, et alati leiti neile lahendused.
Hert Transpordis töötab ca 80 inimest, autotreilereid on praegu 65. Nagu iga firma, peab ka Hert Transport tähtsaks majanduskasvu ning järjepidevat arengut. Pidurdavaks on Tšernjavski sõnul osutunud erakordselt halvad piiriületusolud ja keeruline poliitiline olukord Eesti ja Venemaa vahel, samuti kvalifitseeritud autojuhtide vähesus.
"Tänavu on nõudlus sõiduautode transporditeenuste järele mõnevõrra kahanenud," hindab Tšernjavski 2007. aastat. Negatiivselt on mõjunud aprillisündmused, mille tagajärgi on tunda siiamaani.
Juba aastaid on Hert Transport toetanud Tartu Tammeka jalgpalliklubi, praegust JK Maag Tammekat.
Võib öelda, et Tammeka jõudmine Eesti meistriliigasse ja seal medalinõudlejate kannul püsimine on osalt ka Hert Transpordi teene.