• OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,24%6 395,78
  • DOW 300,04%44 938,31
  • Nasdaq −0,67%21 172,86
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,79
  • OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,24%6 395,78
  • DOW 300,04%44 938,31
  • Nasdaq −0,67%21 172,86
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,79
  • 26.09.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olbtar kasvab kiirelt Lääne-Euroopa vedude abil

Olbtar on olnud stabiilselt edukas. 2005. aasta tulemuste põhjal oli ettevõte eelmises autotranspordi TOPis 4. kohal, seekord jõuti pronksmedalile.
Rahvusvahelisi vedusid on sel ajal tehtud Lääne-Euroopas ja Inglismaal, kus vedudeks kasutatakse kolme meetri kõrguseid ja 13,6 meetri pikkuseid megatreilereid ja portedega poolhaagiseid.
Ülitagasihoidlik Olbtari juht Toomas Olbrei ise ettevõtte kohta suurt midagi ütlema ei kipu, ka pildistamisest hoidub kõrvale. Küll aga märgib ta, et Olbtaril on kaks suurepärast logistikut - Eha Valk ja Diana Promvalds, keda ka üheks firma edukuse põhjuseks võib nimetada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Promvalds pakub ettevõtte edukuse põhjuseks siiski kogu ettevõtte head tööd: "Meil on väike aga tubli kollektiiv, sellepärast oleme edukad. Ja… ju siis teistel ei ole lihtsalt läinud nii hästi," arvab ta.
Tublisse kollektiivi kuulub tänavu 38 autojuhti, lisaks on Olbtaris veel kolm mehhaanikut. "Üks meie edu võti on ka see, et meil on oma mehaanikud. Autod on kogu aeg korras ja sõidus," toob Promvalds esile.
Kodulehe andmeil koosneb ettevõtte masinapark 41 veokist. Kas täpne hetkeseis just sama on, ei julge Promvalds kinnitada. "Uuendame masinaparki pidevalt. Ostame uusi ja müüme vanu maha. Aga 40 on õige suurusjärk," ütleb ta.
Venemaa suunal pole Olbtaril vajadust tegutseda seni olnud. "Meil on Euroopas tööd piisavalt," nendib Promvalds.
Ettevõte veab nii täis- kui ka osakoormaid, hakkama saadakse ka ADR-kaubaga. Vaheladusid ei kasuta, nii suudetakse pakkuda kiiremat ja kvaliteetsemat teenust. Olbtar on Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni liige.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele