Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna ja Tartu vahel üha enam mugavusi

    Tartus elav ja töötav ASi Elion Ettevõtted regionaalse grupi personaalkliendihaldur Elmar Kivaste sõidab tööasjus Tallinna vahet paar korda kuus. Teist sama palju ka isiklikes huvides.
    Tööasjus liiklemiseks eelistab ta rongi. "Sõidame, koos seltskonnaga. Isiklikes asjus olen enamasti bussi kasutanud," täpsustab Kivaste.
    Rongi kasutamise põhjustena toob Kivaste välja võimaluse tööasju ajada. Rongis saab kasutada internetti. Tallinnast tagasi tulles on võimalik ka lõõgastuda, võttes kohvi ja süüa. "Sõidan alati 1. klassis, kus on kohv, ajalehed ja pidev teenindus," iseloomustab Kivaste.
    "Hinna suhtes bussiga enam vahet ei ole, aga samas on lahedam - kui väsid istumast, võid ringi jalutada. Suitsetajatel on võimalus suitsuruumi kasutada," loetleb Kivaste rongi eeliseid.
    Sõidugraafikuga Kivaste eriti rahul ei ole. "Kui arvestada, et koosolekud algavad tavaliselt tööpäeva alguses ning võivad arutelude käigus pikemaks venida kui tööpäev, siis vahel tuleb hilineda või inetult varem lahkuda," märgib ta.
    Bussiliikluse esimese punktina mainib Kivaste väga sobivat sõidugraafikut - iga poole tunni tagant väljub buss. "Tallinnast tagasi Tartusse võiks hilisõhtul tulla veelgi rohkem busse, et oleks mugav üritusi külastada," märgib ta.
    "Suitsumehed muidugi bussis suitsu teha ei saa, neid see ilmselt häirib, sest ekspressid ei tee ka vahepeatusi," toob mittesuitsetajast Kivaste välja bussis liiklemise miinuskülgi.
    Miinuseid on veel - mitte igas bussis ei saa kasutada tualetti, kuigi need on seal olemas. Kui kitsaste pinkide vahel kangeks jääd, siis jalutama minna ei saa. Suurema seltskonnaga minnes ei ole võimalik ka kõigiga suhelda, sest üle istme seljatoe ja vahekäigu vestlemine kipub häirima kaasreisijaid.
    Bussi eelis on ka bussijaam, mis asub Tartus kesklinnas. "Samas on mõne mehe puukuur ka suurem kui Eesti suuruselt teise linna bussijaam," ei saa Kivaste tartlasena märkimata jätta.
    Kui bussis pole Elmaril põhjust olnud arvutit välja otsida, siis rongis on ta internetti proovinud. "Ühenduse jaoks antakse kaabel. Sellega oli kiirus normaalne. VPNi (st Elioni sisevõrku) mul siiski siseneda ei õnnestunud. Niisama surfamisega oli kõik OK. Muidugi võiks rongis WiFi olla, et ei peaks kaabliga jändama," kirjeldab ta. Augustist ongi Edelaraudteel uued esimese klassi vagunid, kus on ka juhtmevaba internetiühendus. Internetti saab kasutada ka mõnedes Tallinna-Tartu vahet sõitvates Sebe bussides.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.